Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Takimi objawami, które mogą wpłynąć na zaburzoną pracę filtra DPF mogą być: spadek mocy odczuwalny w trakcie jazdy, zwiększony pobór oleju napędowego, zwiększone dymienie, praca silnika zaczyna być nierównomierna, przez co możesz czuć szarpnięcia. Innymi objawami zapchanego DPF są: kłopoty z przyspieszaniem, z ciągłym występowaniem kontrolki wypalania DPF, migotaniem świec żarowych oraz zbyt głośną pracą turbosprężarki. Takie objawy pojawiają się, gdy filtr cząstek stałych DPF jest bardzo mocno zapchany zanieczyszczeniami, które nagromadziły się w trakcie długiej eksploatacji. Jak więc się ustosunkować do tego typu objawów? Jak najszybciej przeprowadzić regenerację DPF, poprzez wypalanie sadzy lub od razu udaj się do serwisu na diagnostykę stanu filtra i fachowe oczyszczanie. Jeżeli zaniedbasz tę czynność, prawdopodobnie filtr DPF szybciej się zużyje i zajdzie konieczność zakupu nowej części, a uwierz – nie należy ona do najtańszych.
Jak samemu wyczyścić DPF? (Domowe metody)
Jest na to łatwy sposób, a polega on na zakupie specjalistycznego preparatu do czyszczenia DPF typu K2 Cleaner, jak również Liqui Moly. Są one bezpieczne dla powłoki katalitycznej filtra cząstek stałych, jednak musisz zachować ostrożność i przed wprowadzeniem środka, zapoznaj się z instrukcją. Ta metoda jest skuteczna przynajmniej na chwilę, aby odblokować zapchane kanaliki z sadzy, jednak w przypadku, gdy DPF jest bardzo mocno zanieczyszczony, to już wtedy będzie potrzebna dokładniejsza forma regeneracji i to w serwisie. Nie używaj tylko preparatów, które są przeznaczone do domowego użytku (Domestos, Kret, Soda kaustyczna), jeśli nie chcesz zniszczyć podzespołu!
Regeneracja DPF | Cena za wykonanie usługi przez specjalistę
Jeśli mowa o czyszczeniu filtra cząstek stałych w serwisie, najlepiej wykonać je metodą wodną, ponieważ tylko wtedy pozbędziemy się z wkładu filtra DPF sadzy oraz popiołu. Popiół niestety najbardziej zatyka wkład filtra i nie jest tak łatwy do usunięcia, ponieważ sadzę możesz wypalić, a popiół usuniesz tylko wodą. Mycie hydrodynamiczne jest całkowicie bezpieczne dla podzespołu, więc nie musisz się obawiać przykrych niespodzianek, a wręcz przeciwnie – od razu po wyjeździe z warsztatu poczujesz, jak zmienił się komfort jazdy. Klienci otrzymują wynik z wykonanego wcześniej testu przepustowości spalin oraz gwarancję co do jakości przeprowadzonej usługi oczyszczania filtra cząstek stałych.
Zatkany DPF - co robić, aby nie przyspieszyć jego zużycia?
Właściwie odpowiedź na to pytanie znajduje się powyżej. Jeżeli wiesz, że masz zapchany DPF, to musisz czym prędzej go wyczyścić, aby nie stracił do końca swoich parametrów. Zatem podejmij się w razie potrzeby wypalania DPF albo udaj się w tym celu do serwisu, w którym będziesz miał pewność, że filtr zostanie w pełni oczyszczony.
Komentarze