Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Idea wyłączenia AdBlue - nie polecamy!
Wielu użytkownikom aut z silnikiem Diesla, wyposażonym w układ SCR chodzi po głowie odłączenie AdBlue. Fakt ten wynika najprawdopodobniej z ogólnie panującego przekonania, iż ten innowacyjny sposób na oczyszczanie spalin generuje tylko dodatkowe, wysokie koszty, a i ulega częstym awariom. Zabieg taki polega na mechanicznym usunięciu AdBlue lub też przeprowadzany jest w sposób elektroniczny poprzez jego programowe wyłączenie i wykasowanie z pamięci sterownika. Bardzo popularne jest również stosowanie emulatorów, które mają za zadanie tuszować brak pracy systemu SCR. Pamiętajmy jednak, iż niezależnie czy to będzie wyłączenie AdBlue Peugeot, czy też każda inna marka samochodu - taka ingerencja jest karalna! Układ SCR i dedykowany mu płyn AdBlue ma za zadanie niwelować ilość szkodliwych związków przepuszczanych do atmosfery, w związku z powyższym usuwanie AdBlue i stosowanie emulatorów jest prawnie zabronione! Taki Diesel nie spełnia wówczas restrykcyjnych norm dotyczących emisji spalin, a więc tym samym traci uprawnienia do wyjazdu na drogę. Nie warto więc, aby interesowało nas wyłączenie AdBlue i forum związane z tą tematyką. Skupmy się raczej na pozyskiwaniu informacji na temat tego, jak umiejętnie eksploatować Diesla z układem SCR. Dbałość o regularne dolewanie płynu, a także kontrola stanu filtra i regularne serwisowanie pozwoli nam cieszyć się niezawodną pracą tego układu, a także zaoszczędzić nam kosztów związanych z naprawą ewentualnych usterek.
Usuwanie AdBlue i opinie na ten temat
Bardzo często interesują się Państwo odczuciami innych posiadaczy Diesla z układem SCR na aspekt związany z jego usunięciem. Pamiętajmy, iż niezależnie czy to będzie całkowite pozbycie się systemu, czy też programowe wyłączanie AdBlue, jest to działanie niedozwolone i najpewniej taki proceder zostanie ukarany mandatem. Kary za brak AdBlue, czy też stosowanie emulatorów w Polsce wahają się w granicach 500 złotych, a także wiążą się z zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego, a także przymusem naprawy „usterki”. Warto więc raz na zawsze zapomnieć o tego typu zabiegach, ponieważ, jak możemy zauważyć, odłączenie AdBlue wbrew pozorom nie przyniesie nam oszczędności, a dodatkowo narazi nas na konsekwencje prawne.
Komentarze