Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jak pewnie wiadomo każdemu właścicielowi, który jest w posiadaniu francuskiego auta z silnikiem Diesla, takiego jak Citroen czy, też Peugeot - płyn FAP (inaczej zwany Eolys) i mokry filtr FAP stanowią nierozłączną parę.
1. Po co jest ten płyn FAP i w czym pomaga?
Płyn FAP Citroen (podobnie jak do każdego auta z filtrem mokrym) stosowany jest w celu obniżenia temperatury, potrzebnej do wypalenia sadzy. Tak więc obniża się temperatura niezbędna do zainicjowania procesu wypalania. Jak możemy się domyśleć, tym samym, ułatwione staje się oczyszczanie filtra w warunkach jazdy miejskiej, gdzie jazdę taką charakteryzuje nie tylko krótkotrwałość, ale i niskie obroty. Bardzo wiele osób zastanawia się jak sprawdzić poziom płynu Eolys - jednak niepotrzebnie. Komputer naszego Diesla z silnikiem wysokoprężnym, z pewnością w przypadku zbyt małej ilości płynu poinformuje nas o tym za pomocą świecącej ikonki. Należy wówczas jak najszybciej dolać płynu katalitycznego, gdyż jego brak może doprowadzić do bardzo poważnego uszkodzenia naszego FAP.
Odpowiedź na pytanie - jak dolać płyn do FAP Peugeot 3008?
Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach - odradzamy samodzielnego uzupełnienia płynu. Należy pamiętać, iż oprócz uzupełnienia Eolys, niezbędnym jest również adaptacja komputera do nowych warunków pracy, a także usunięcie już nieaktualnych wartości, które mogłyby nadal wyskakiwać jako błędy. Najlepiej udać się do serwisu, który to nie tylko dysponuje odpowiednim urządzeniem diagnostycznym, ale również przeprowadzi cały zabieg na najwyższym poziomie. Ponadto, dokona diagnozy stanu naszego podzespołu. Bowiem bardzo istotnym jest również, aby sprawdzić, czy czyszczenie FAP 1.6 HDI, a także każdego innego silnika - nie okaże się konieczne w pierwszej kolejności, jeszcze przed dolaniem płynu katalitycznego. Jak wiemy, uzupełnienie na czas płynu FAP jest bardzo istotne, ale nic nie pomoże, jeżeli nasz filtr okaże się być już nadmiernie zapchany.
Komentarze