Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Kierowcy Diesla bardzo często mają problem z tym po czym poznać, że DPF jest zapchany i potrzeba mu regeneracji. Dzieje się tak bardzo często, szczególnie gdy nasze auto nie jest wyposażone w informującą kontrolkę.
1. Kontrolka DPF jest znacznym ułatwieniem dla kierowców.
Warto jednak w przypadku jej braku wsłuchiwać się w pracę naszego silnika, ponieważ zacznie on pracować na nierównych obrotach, nastąpią spadki osiągów silnika, rozpoczną się liczne szarpania, komfort jazdy ulegnie pogorszeniu, a i pewnie nasz ociężały zaistniałą sytuacją silnik, upomni się z czasem o uruchomienie pracy w trybie awaryjnym. Tak więc, mając powyższe na uwadze, już chyba każdy z Nas będzie wiedział jak sprawdzić czy DPF jest zapchany. Pamiętajmy, iż szybka reakcja na niepokojące symptomy, zawsze pozwoli nam na zaoszczędzenie pieniędzy. Gdy w porę wykryjemy usterkę, może okaże się, iż nasz filtr wystarczy tylko wyczyścić. Długotrwała jazda na zapchanym DPF może w znacznym stopniu uszkodzić wtryskiwacze czy, też turbinę. Jak wiadomo zapchany DPF a turbina w Dieslu tworzą niejako zależność – to od prawidłowej pracy jednego podzespołu, zależy efektywność działania tego drugiego. Jak możemy sobie zaś wyobrazić taka dodatkowa naprawa turbiny, może znacznie obciążyć nas finansowo.
Zdiagnozowano zapchany filtr DPF - czy można jeździć?
Jako dla podsumowania na koniec postaramy się odpowiedzieć ostatecznie na pytanie - czy można jeździć z zapchanym filtrem? Odpowiedź już jest chyba Państwu bliższa. Jeździć można, ale jazda taka będzie krótkotrwała, destrukcyjna dla naszego Diesla, a w konsekwencji bardzo droga w naprawie. Pamiętajmy, aby nigdy nie bagatelizować żadnych objawów – tym bardziej, iż już wiemy po czym poznać, że nasz DPF jest zapchany. Wykryta na czas usterka DPF nie tylko chroni inne podzespoły, ale również pozwala na przeprowadzenie regeneracji, która jest w stanie przywrócić naszemu podzespołowi niemal produkcyjną przepustowość!
Komentarze