Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Przyjmuje się, iż prawidłowa temperatura katalizatora waha się w granicy 600 – 800 stopni Celsjusza. Taka właśnie wartość pozwala naszemu reaktorowi katalitycznemu na najefektywniejsze redukowanie zanieczyszczeń ze spalin naszego samochodu. Bardzo często zdarza się, iż występuje u nas problem z tym podzespołem, a diagnoza brzmi jako za wysoka temperatura katalizatora. Często zdarza się tak, gdy zasilamy nasz samochód złej jakości, zanieczyszczonym paliwem. A co, gdy niska temperatura katalizatora jest naszym problemem? Również i taka sytuacja będzie utrudniała zmniejszanie szkodliwych spalin, opuszczających nasz układ wydechowy, z racji braku koniecznych warunków do zainicjowania procesu. Jak wiemy, do tego wymagana jest odpowiednio wysoka wartość ciepłoty.
1. Jaka więc powinna być temperatura katalizatora?
Temperatura katalizatora musi być zoptymalizowana. Przy zbyt wysokiej nie trudno o chociażby stopienie się wkładu. Bardzo często dzieje się tak w przypadku zanieczyszczonego paliwa, za sprawą którego temperatura w katalizatorze sięga często ponad 900! Tak więc, możemy sobie wyobrazić, jak na taką nagłą zmianę zareaguje nasz delikatny podzespół. Niezależnie czy mamy do czynienia ze zbyt wysoką, czy też niską temperaturą, należy jak najszybciej wybrać się do serwisu, gdzie z pewnością uzyskamy pomoc. Nie zwlekajmy i nie czekajmy z tym, aż wadliwy katalizator zacznie dokonywać spustoszenia w obrębie innych podzespołów!
Nowy katalizator
Mając powyższy problem na uwadze, warto wspomnieć, iż katalizator podlega regeneracji, czyszczeniu i ewentualnej wymianie uszkodzonego wkładu. W zależności od czynnika, którym była wywołana ta nieprawidłowa temperatura. Niekoniecznym jest zakup nowego podzespołu. Odpowiednio przeprowadzona regeneracja i czyszczenie, a także poprzedzająca tę czynność diagnoza objawów i oględziny reaktora katalitycznego są w stanie przywrócić prawidłową temperaturę katalizatorowi, a nam zaoszczędzić kosztów związanych z zakupem fabrycznie nowego podzespołu. Na zachętę dodamy, iż nie będzie on w swojej pracy wykazywał różnic w stosunku do tego, który zjechał prosto z taśmy produkcyjnej.
Komentarze