Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Bardzo wiele osób zastanawia się, jak wyglądał przegląd bez katalizatora 2019 i jak to przedstawia się w dalszych latach. Jednego jesteśmy pewni przegląd w roku 2020 i 2021 bez katalizatora jest coraz bardziej utrudniony, a uzyskanie pozytywnego wyniku graniczy z cudem.
1. Zastanówmy się więc, czy katalizator jest obowiązkowy?
Już odpowiadamy. Z racji tego, iż jest to podzespół odpowiedzialny za ograniczenie emisji szkodliwych spalin do środowiska - jest absolutną koniecznością. Tak więc, czy to będzie auto bez katalizatora – benzyna, czy też Diesel, wycinanie tych cennych części, zarówno dla środowiska, jak i dla naszego zdrowia jest niedopuszczalne! Przegląd bez katalizatora w 2019 roku niewątpliwie uniemożliwiał nam legalne poruszanie się po drogach, a także podbicie przeglądu. Dodatkowo należy wspomnieć, iż z pewnością zmusił nas do wstawienia nowego katalizatora w miejsce wyciętego. Wynikało to z pewnością nie tylko z przymusu, ale również z tego, iż brak katalizatora i objawy są bardzo nieprzyjemne w użytkowaniu auta. Pojawi się nie tylko kontrolka silnika, ale również wzrośnie zapotrzebowanie na paliwo, a z czasem nasz samochód może przejść nawet w pracę w systemie awaryjnym, a w dalszej kolejności niewykluczona jest destrukcja naszej jednostki napędowej. Nie wspominając o problemie z sondą lambda, która nadal będzie dokonywać pomiarów i wprowadzać sterownik w błąd.
Jazda bez katalizatora – czy jest możliwa?
Teoretycznie taka jazda jest możliwa, ale czy warto? Należy jednak pamiętać, mając na uwadze wyniki i przegląd katalizatora w 2019 roku, iż nie będzie ona zbyt długa. Jazda bez katalizatora skończy się szybkim uszkodzeniem podzespołów powiązanych z naszym „niechcianym” reaktorem katalitycznym, a także przymusem wstawienia na nowo podzespołu w celu wyjechania ponownie na drogę. Tak więc, mając powyższe na uwadze, wycięcie katalizatora nie tylko będzie nielegalne, ale również będzie generowało koszty.
Komentarze