Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
W krajach zachodnich, takich jak między innymi Niemcy przegląd DPF nikogo już nie dziwi. Dodatkowo należy wspomnieć, iż również kary za usunięcie DPF liczone są tam w tysiącach euro. Przegląd filtra cząstek stałych i jego użyteczności w krajach takich jak Niemcy, czy też Austria poprzez pomiar poziomu zanieczyszczenia spalin jest codziennością. Możemy więc podejrzewać, iż dlatego nastąpił tam gwałtowny spadek pozbywania się filtrów. Na pocieszenie możemy dodać, iż również już w Polsce możemy spotkać się z kontrolą czystości spalin podczas kontroli drogowej. Negatywny wynik tego przeglądu filtra cząstek stałych kończy się wówczas mandatem i zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego naszego „niesprawnego” w świetle prawa auta.
Czy atrakcyjna cena wycinania DPF jest tego warta?
Takie wycięcie DPF i cena może rzeczywiście być kusząca. Taka pokusa jednak będzie dotyczyła wyłącznie osób, które liczą na nagłe zrywy auta, a także zaoszczędzenie pieniędzy na czyszczenie i regenerację. Pamiętajmy jednak, iż jest to błędne myślenie. Należy być świadomym kary za brak DPF 2020, czy też 2021. Z każdym nowym rokiem ulegać będą one zaostrzeniu. A jak już wiemy, teraz nie należą do najmniej dotkliwych. Brak podbicia przeglądu, zarekwirowanie dowodu rejestracyjnego, czy też niemały mandat, a także brak bezpiecznej możliwości przemieszczania się za, chociażby zachodnią granicę – czy warto? Odpowiedzmy sobie w myślach, zgodnie z naszym sumieniem na to pytanie sami.
Kupiłem auto z wyciętym DPF – co zrobić?
Pytanie to często pada ze strony zdesperowanych osób, które kupując używany samochód podczas pierwszej wizyty u mechanika, czy też przeglądu dowiadują się o braku podzespołu. Wyjście w takiej sytuacji jest wyłącznie jedno. Należy jak najszybciej wyposażyć na nowo nasz samochód w ten podzespół. Nie przerażajmy się ceną. Niekoniecznym jest kupowanie nowego fabrycznie DPF. Możemy w znacznie mniejszej cenie zakupić używany filtr cząstek stałych, który przeszedł porządną regenerację. Gwarantujemy, iż w swym działaniu, nie będzie odbiegał od nowego. A po zamontowaniu na nowo DPF - żaden przegląd DPF nie będzie nam już straszny!
Komentarze