Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przerywanie takiego procesu, jakim jest wypalanie filtra cząstek stałych, może być bardzo bezmyślne, ponieważ nie tylko nie wypalisz nagromadzonych osadów, ale również uszkodzisz sam filtr wraz z innymi elementami pojazdu, chociażby silnikiem z powodu nadwyżki poziomu oleju silnikowego. Zatem nie polecamy praktykować tego typu czynności, jeśli chcesz na dłużej cieszyć się sprawnym filtrem DPF.
Jeśli więc rozpoczyna się procedura samoregeneracji podzespołu, pozwól jej się w całości ukończyć.
1. Co ile km wypala się DPF – czy częste wypalanie jest w porządku?
Otóż nic w nadmiarze nie będzie dobre, więc pamiętaj, że filtr DPF nie powinien wypalać się zbyt często, bo nie jest to dobry objaw. Dobrze pracujący podzespół powinien wypalać się co 600 do 800 kilometrów. Musisz jednak zapoznać się z zaleceniami producenta Twojego pojazdu, ponieważ każda marka samochodu ma inne wytyczne odnośnie eksploatacji.
2. Wypalanie DPF co 300 km – co może oznaczać?
W przypadku, gdy masz problem z filtrem, który znajduje się w Twoim aucie, ponieważ domaga się nagminnego wypalania sadzy, o czym nawet sygnalizuje Ci kontrolka wypalania DPF, to znaczy, że czas sprawdzić stan podzespołu w serwisie. Na pewno nie powinieneś tego bagatelizować, ponieważ uszkodzenie filtra DPF czy też pozostałych podzespołów i cena za ich wymianę bądź naprawę może być naprawdę kosztowna.
3. Wypalanie DPF na postoju.
Regeneracja aktywna - jedna z trzech metod regeneracji filtra cząstek stałych, którą możesz przeprowadzić samodzielnie, ale ostrożnie. Przede wszystkim Twoim obowiązkiem jest znalezienie odpowiedniego miejsca parkingowego z dala od ludzi, aby zapobiec niepotrzebnego wdychania przez nich spalin. Po włączeniu silnika i podniesieniu obrotów sterownik jednostki napędowej podaje nową dawkę paliwa, aby rozżarzyć spaliny, które pomogą w wypaleniu sadzy pozakomorowo. Czas trwania tego procesu może trwać od około 15 do 30 minut i nie wolno go przerywać.
4. Jak wygląda regeneracja pasywna?
Drugi z poszczególnych sposobów oczyszczania filtra cząstek stałych to wypalanie podczas jazdy. Nie będziemy ukrywać, że będzie to najlepszy wybór, gdyż silnik nie ulega obciążeniu i zanieczyszczenia są w stanie wypalić się przy zwiększonej prędkości i obrotach. Na autostradzie lub na drogach poza miastem unikniesz problematycznych korków, które powodują utrudnienie w wydaleniu sadzy z układu wydechowego. Warto właśnie wspomnieć, że zwykłe poruszanie się samochodem po krótkich trasach nie będzie odpowiednie dla tego podzespołu.
Regeneracja DPF - na jak długo efektywna i czy jeden raz wystarczy?
Zacznijmy może od tego, że regeneracja filtra cząstek stałych DPF jest obowiązkowa i każdy użytkownik auta z dieslem musi mieć na uwadze, żeby o niej nie zapominać. U nas możesz spokojnie oddać zanieczyszczony podzespół na oczyszczanie, które będzie przebiegać w maszynie do czyszczenia filtra.
Dajemy Ci gwarancję, że regeneracja DPF jest efektywna i z pewnością sam o tym się przekonasz. Jednak pamiętaj, że jeden raz nie wystarczy. Oczywiście nie powinno się oczyszczać DPF co chwilę, ale na pewno wtedy, gdy sam się tego domaga i gdy zaobserwujesz niepokojące symptomy.
Przestrzegaj zaleceń od producenta, a zobaczysz, że efekty będą utrzymywać się o wiele dłużej.
Popularne wpisy
Uszkodzony katalizator - dźwięk
Pamiętaj, że jednym z objawów uszkodzonego podzespołu może być jego dźwięk. Uszkodzony katalizator i dźwięk z tym związany nie należy do najprzyjemniejszych. W przypadku uszkodzonego kolektora wydechowego z silnika wydobywa się „świst”. ...
Ile wytrzymuje filtr cząstek stałych DPF?
Jeżeli właściciel swojego samochodu stosuje się do zasad prawidłowej eksploatacji, to filtr cząstek stałych może być wydajny nawet do 250 tysięcy przejechanych kilometrów ...
Komentarze