Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Wtryski AdBlue również muszą być poddane czyszczeniu!
Regeneracja wtryskiwaczy AdBlue jest to częsty powód rozważań posiadaczy samochodów z silnikiem Diesla podpartych układem SCR. Układ selektywnej redukcji katalitycznej nie tylko charakteryzuje się bardziej skomplikowaną budową takich samochodów, ale także częstą awaryjnością, a w związku z tym, iż jest to układ stosunkowo nowy na rynku motoryzacyjnym, to i ceny części wchodzące w jego skład nie należą do najtańszych. AdBlue i naprawa awarii jednak jest konieczna, ponieważ jak wiemy, każdy podzespół odpowiadający za ograniczanie emisji szkodliwych spalin do środowiska jest prawnie chroniony i wycinanie, czy też wyłączanie go jest karalne! Jedną z częstych awarii tego układu jest problem z wtryskiwaczami. Niezależnie czy to będzie naprawa AdBlue Wrocław, czy też każdy inny serwis AdBlue zdecydowana większość fachowców z pewnością przyzna, iż wtryski te najlepiej jest wymienić na nowe, ponieważ nie można się oszukiwać… Mają swoją żywotność, podobnie, zresztą jak pompa membranowa, która tłoczy ze zbiornika płyn do wtrysków. Ta jednak już jest droga w wymianie i regeneracja tu będzie w pełni zrozumiała, ponieważ jest wykonana ze specjalnego tworzywa sztucznego, które nie reaguje z płynem AdBlue, a pamiętajmy, iż w przypadku standardowej, metalowej powłoki, dochodziłoby do korozji jej obudowy.
Uszkodzony system AdBlue
Uszkodzony system AdBlue niewątpliwie będzie wpływał na zasobność naszego portfela. Należy jednak pamiętać, iż usterki takie trzeba szybko likwidować, bo nie tylko obniżą moc naszego silnika i pogorszeniu ulegnie komfort jazdy naszym Dieslem, ale w następstwie także długotrwałe jej występowanie będzie skutkowało unieruchomieniem naszego pojazdu. Warto jednak, aby cieszyć się oszczędnym silnikiem, jakim jest niewątpliwie Diesel, zadbać o jego układ SCR, który sprawnie działający potrafi wyeliminować nawet 90% niebezpiecznego dla zdrowia tlenku azotu emitowanego przez nasze silniki wysokoprężne.
Komentarze