Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Różnice między katalizatorem metalowym a ceramicznym.
Rodzaje katalizatorów w naszym aucie zawsze uzależnione są od sposobu zapłonu naszej jednostki napędowej. Jak wiemy, obecnie montowane są one w układach wydechowych naszych aut, w celu ograniczania emisji szkodliwych spalin, a w szczególności tlenku azotu. Katalizator samochodowy ze względu na materiał, z którego został wykonany, dzieli się na dwa rodzaje: metalowy i ceramiczny. Jak już możemy się domyśleć, katalizator metalowy (katalizator stalowy) będzie charakteryzował się szybszym nagrzewaniem, a więc tym samym będzie szybciej gotowy do pracy. Katalizator ceramiczny zaś nie tylko dłużej się nagrzewa, a tym samym spowolniony jest czas oczyszczania spalin. Ponadto jest bardzo kruchy i podatny w związku z tym na uszkodzenia mechaniczne. Warto również wspomnieć, iż katalizator metalowy jest również bardziej odporny na nagłe zmiany temperatur. Jedna rzecz jednak je łączy – zarówno katalizator metalowy, jak i ceramiczny pełni w naszym samochodzie kluczową rolę w ograniczaniu szkodliwych związków zawartych w spalinach, a tym samym chronią nas i środowisko przed nadmiernym zatruwaniem. Warto więc znać zarówno rodzaje katalizatorów i funkcję jaką pełnią. Niedopuszczalnym bowiem jest, aby pozbawiać nasze samochody tego cennego podzespołu.
Katalizator trójfunkcyjny
Mając powyższe na uwadze, czym więc będzie katalizator trójfunkcyjny i jakie będzie miał funkcje? Otóż tak. Jak sama nazwa wskazuje, takie katalizatory posiadają trzy podstawowe funkcje: dokonują utleniania tlenku węgla, redukują ilość tlenków azotu, a także zajmują się utlenianiem węglowodorów. Ten typ katalizatora możemy spotkać w silnikach benzynowych. W Dieslach ze względu na charakterystykę pracy przy wykorzystaniu mieszanki ubogiej niemożliwym jest dokonanie takiej jednoczesnej redukcji tlenku azotu. W tym celu w silnikach wysokoprężnych stosuje się często konwerter z układem SCR, którego to płyn AdBlue wchodzi wówczas w reakcję z tlenkiem azotu i neutralizuje go.
Popularne wpisy
Filtr DPF 1361317
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1361317! ...
Nowe możliwości dla starych katalizatorów. 1500 zł mandatu!
Stare katalizatory mogą odzyskać swoje pierwotne parametry poprzez wymianę wkładu podzespołu lub czyszczenie ...
Komentarze