Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Z jakimi katalizatorami możesz mieć do czynienia?
Rodzaje reaktorów katalitycznych stosowanych w silnikach ZS i zasady ich działania niewątpliwie interesują wielu miłośników motoryzacji. Silniki Diesla z zapłonem samoczynnym posiadają tylko katalizator utleniający, który ma za zadanie zniwelować ilość szkodliwego tlenku węgla, ale także i węglowodorów. W celu niwelowania ilości sadzy w spalinach stosuje się w silnikach z zapłonem samoczynnym filtr cząstek stałych. Proces oczyszczania spalin zachodzi wówczas jak wiemy, oczywiście w sprawnym filtrze w sposób samoistny. Przykłady katalizatorów są różne. Począwszy od różnic wynikających z budowy i tu mamy na myśli wówczas podział ze względu na ceramiczne, jak i metalowe, a także ze względu na funkcje, jakie ma pełnić w naszym samochodzie. Funkcje te mogą być tak jak w przypadku katalizatorów w silnikach z zapłonem samoczynnym – utleniające, redukujące, a także trójfunkcyjne (spotykane w silnikach benzynowych). Rodzaje katalizatorów są odmienne, ale zasada ich poprawnej eksploatacji niemal taka sama. Pamiętajmy, iż samochód z katalizatorem eksploatowany w sposób umiejętny będzie stosunkowo trwały i będzie w stanie nienagannie pracować, zachowując swoją dobrą jakość nawet przez około 100 000 kilometrów. Znajomość budowy naszego podzespołu, jej charakterystyki, a także obchodzenia się z nim w sposób umiejętny będzie miała kluczowy wpływ na jego żywotność.
Budowa katalizatora
Katalizator składa się z następujących elementów: rdzenia, który tworzy monolit metalowy lub też ceramiczny, na którym znajdują się pierwiastki posiadające właściwości katalityczne, takie jak: pallad, platyna oraz rod, następnie części ochronnej, zabezpieczającej cenny monolit, która ma go za zadanie izolować i uszczelniać, a na samym końcu z obudowy wykonanej ze stali odpornej na korozję. Dzięki wyżej wymienionym pierwiastkom, zawartym w monolicie możliwa jest zamiana trujących związków w takie o charakterze neutralnym lub o mniejszym stopniu szkodliwości - zarówno dla środowiska, jak i człowieka.
Popularne wpisy
Zapchany katalizator - co zrobić?
Jest to częste zapytanie kierowców w momencie, gdy ich podzespół odmawia współpracy. Jak można się domyśleć, filtry należą do grupy podzespołów szczególnie narażonych na awarię. ...
Jak długo trwa wypalanie FAP?
Teoretycznie przez to, że filtr FAP jest określany mokrym, ponieważ wymaga dolewania płynu Eolys mający ułatwić proces wypalania przez obniżenie samozapłonu sadzy, to czas trwania tej samoregeneracji może trwać 10, 15, a nawet 30 minut ...
Komentarze