Rura zamiast DPF

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

1. Dobra rada - nie oszukuj, jeśli nie chcesz ponieść konsekwencji!

Rura zamiast DPF jest to częsty pomysł, na który wpadają kierowcy, którzy po nielegalnym wycinaniu podzespołu zastanawiają się, co wstawić w miejsce brakującego filtra. Pamiętajmy jednak, iż jest to działanie bezsensowne, które zostanie wykryte najprawdopodobniej już przy pierwszym przeglądzie takiego auta. Filtr cząstek stałych ma za zadanie ograniczać ilość szkodliwych substancji przepuszczanych do środowiska, tak więc tłumik zamiast DPF, czy też każda inna jego atrapa, nie jest w stanie spełnić tej kluczowej funkcji. Bardzo często, podobnie zresztą jak w przypadku wycięcia katalizatorów, oferowana jest kierowcom strumienica zamiast DPF. Należy jednak pamiętać, iż ingerencja w każdy podzespół zamieszczony w samochodzie z myślą o ograniczaniu emisji spalin – jest niedopuszczalna! Nie warto więc myśleć, co włożyć w nasz układ wydechowy zamiast DPF. Podzespół ten stanowi oryginalne i obowiązkowe wyposażenie i zgodnie z prawem jest nie do zastąpienia.

Rura w zastępstwie za filtr cząstek stałych

Katalizator zamiast DPF

Bardzo często wiele osób chcąc niejako zatuszować, chociażby nadmierny smród spalin po wycięciu filtra cząstek stałych, zadaje pytania w stylu: „Czy DPF można zastąpić katalizatorem?” - odpowiedź chyba jest już dla nas teraz prosta. Absolutnie nie! Każda ingerencja i modyfikacja w układzie wydechowym, mająca na celu przerwanie działania podzespołu przeznaczonego do ograniczania emisji spalin jest prawnie zabroniona i będzie groziła nie tylko mandatem, ale i unieruchomieniem naszego pojazdu do czasu naprawy „usterki”. Warto więc, zamiast wycinać podzespół w celu zaoszczędzenia, które jak się okazuje i tak nie jest możliwe, ponieważ zaczną się problemy z elektroniką, a w następstwie z pracą całego silnika, od razu oddać nasz filtr do regeneracji lub też, gdy ta okaże się niemożliwa a chcemy zaoszczędzić, istnieje wówczas możliwość kupna takiego podzespołu używanego, który przeszedł ją pomyślnie i ma przywróconą przepustowość.

Zastępowanie DPF katalizatorem
Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Rura zamiast filtra cząstek stałych (DPF) to rozwiązanie, które polega na usunięciu oryginalnego filtra DPF i zastąpieniu go specjalną rurą, która pozwala na przepływ spalin bez ich filtracji. Taki zabieg jest często wykonywany w celu zwiększenia mocy silnika lub zwiększenia prędkości maksymalnej pojazdu, jednak jest to niezgodne z przepisami dotyczącymi emisji spalin i może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych oraz finansowych. Zwiększona emisja szkodliwych związków chemicznych do środowiska może również negatywnie wpływać na środowisko oraz zdrowie ludzi.
piotr
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
dpf usuwa się po to żeby mieć święty spokój z zapychaniem i mordowaniem silnika tak samo z agr też najlepiej usunąć i po problemie po usunięciu dobry program i norma spalin spełniona większe zanieczyszczenie powstaje podczas wypalania dpf ( EKOLODZY)
piotr
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
widzę że sami tu ekolodzy
Maciek
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Słyszałem o takich przypadkach, że w komisach są auta z wyciętymi DPF i jakieś atrapy są wstawione. Ludzie kombinują nie od dziś.
Antek
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
W miejsce wyciętego DPF powinno się wstawić nowy DPF XD. Jaki cel jest montażu rury? Takie kłamstwo wyda się bardzo szybko :)
Wit.pol
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Rura zamiast DPF? Czy wy ludzie naprawdę słyszycie jak to brzmi? po co usuwać filtr, jeśli ma on jakieś konkretne zadanie do wykonania...
Kamil
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
No tak najpierw się wycina Dpf, a później się kombinuje i wstawia rurę. Nie rozumiem jak można robić takie rzeczy.
Lucek 12
star star star star star
Wystawiono 3 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Pozostawienie pustej rury zamiast DPF nie jest ani troche madre... Predzej czy pozniej zostanie to sprawdzone i tylko bedzie problem... Skoro masz DPF w samochodzie, to o niego zadbac i regeneruj, a nie wycinasz i pozostawiasz atrape...

Popularne wpisy