Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Samochód bez DPF, nie ma co się oszukiwać - będzie stanowił niewątpliwie kłopot. DPF jest to filtr, który ma za zadanie niwelować ilość szkodliwych związków przepuszczanych do atmosfery.
1. DPF – od kiedy jest montowany?
Już odpowiadamy. Obowiązek posiadania przez każdego Diesla w swoim wyposażeniu filtra cząstek stałych funkcjonuje od czasu wejścia emisji norm spalin Euro 4, czyli od 2006 roku. To wtedy właśnie okazało się, iż Diesle bez wsparcia filtrem nie będą w stanie jej spełniać. Zgodnie z obowiązującym prawem wycinanie podzespołów odpowiadających za ograniczanie emisji spalin jest karalne! Auta bez DPF w związku z powyższym nie mają prawa przemieszczać się po drogach.
DPF – w jakich samochodach?
Filtr cząstek stałych DPF montowany jest w silnikach wysokoprężnych Diesla. A co w przypadku, gdy kupiłem auto z wyciętym DPF? Odpowiedź jest prosta. Mają Państwo problem. A jedynym możliwym i rozsądnym rozwiązaniem będzie zakup brakującego podzespołu, czy też takiego po regeneracji wykonanej w porządnym serwisie, który będzie zdecydowanie tańszy, a efektywność pracy porównywalna. Warto w tym celu udać się do specjalisty, który nie tylko odpowiednio zamontuje nam podzespół, ale także dokona niezbędnego programowania DPF, które ma na celu oswoić sterownik silnika z nowym podzespołem. Pamiętajmy, iż jazda bez DPF uniemożliwi nam nie tylko podbicie przeglądu, a tym samym unieruchomi nasz samochód, ale także grozi mandatem z racji znacznego przekroczenia norm emisji spalin.
Popularne wpisy
Najlepszy mechanik od DPF? Blisko Ciebie!
Zbliż się do najlepszych mechaników od DPF w Polsce bez ruszania się z domu ...
Czy warto wymienić katalizator?
Wymiana zużytego katalizatora na nowy jest konieczna, ponieważ tylko wtedy pojazd może być dopuszczony do ruchu. Awaria reaktora katalitycznego bądź jego zanieczyszczenie negatywnie wpłynie na komfort Twojego podróżowania, dlatego zaraz, gdy ...
Komentarze