Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Rok 2006 stał się przełomowy dla pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, ponieważ rozpoczęto obowiązkowe umieszczanie filtrów cząstek stałych, natomiast w dalszym ciągu możesz znaleźć samochód bez tego podzespołu, dlatego poniżej wypiszemy kilka modeli z listy aut bez DPF / FAP:
• 1.3 MultiJet Fiat;
• 1.4 HDI PSA;
• 1.4 D-4D Toyota;
• 1.6 HDI PSA;
• 1.6 CRDi Kia i Hyundai;
• 1.7 CDTI Opel;
• 1.9 TDI Grupa Volkswagena;
• 1.9 JTD Fiat.
Pamiętaj, że o ile są konkretne modele, które fabrycznie są pozbawione tego elementu i nic nie grozi im użytkownikom, o tyle pozostałe auta powinny być w niego wyposażone, a jego nieobecność wywoła niemałe zamieszanie. Aktualna norma emisji spalin EURO 6 jest bardziej rygorystyczna niż wcześniejsze, więc dopuszcza się naprawdę minimalną ilość spalin emitowanych do atmosfery.
1. Co, gdy kupiłeś auto bez DPF?
Jeśli wiedziałeś od samego początku, że pojazd, który powinien mieć filtr cząstek stałych, go nie ma, to mogłeś się spodziewać, że czeka Cię duży wydatek w postaci zakupu i ponownego montażu podzespołu. Według prawa pozbawiony filtra cząstek stałych pojazd nie spełnia wymagań homologacji i nie może poruszać się po drogach publicznych krajów Unii Europejskiej, dlatego czym prędzej powinieneś zareagować, aby uniknąć kar.
2. Problem z filtrem cząstek stałych rozwiąż za pomocą regeneracji!
Decydując się na zakup auta z dieslem i DPF lub FAP, należy wziąć pod uwagę kilka istotnych czynników, aby nie zniszczyć podzespołu. Nie tylko obowiązkowe jest posiadanie DPF / FAP w samochodzie, ale także odpowiednia eksploatacja oraz regeneracja raz na jakiś czas, aby odświeżyć jego stan i udrożnić kanaliki filtrujące. Porządne oczyszczanie filtra z pewnością wydłuży jego żywotność.
Auto fabrycznie bez DPF a przegląd techniczny samochodu – czy będą problemy?
Jeżeli zbliża się termin końca ważności badania technicznego pojazdu, musisz przeprowadzić kolejne, ale może być to utrudnione, gdy auto nie będzie posiadało filtra cząstek stałych.
Sytuacja zmienia się w momencie, gdy auta od samego początku powstania nie zostały w niego wyposażone; wtedy przegląd będzie bezproblemowy.
Komentarze