Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jak wyglądają ceny skupu filtrów cząstek stałych?
Skup DPF i cena uzyskana w punktach skupu za nasz zużyty filtr cząstek stałych bywa bardzo atrakcyjna. Podobnie jak w przypadku katalizatorów, filtry DPF w swej budowie zawierają posiadające właściwości katalityczne metale szlachetne. Wkład DPF i cena tej części filtra należy zdecydowanie do najdroższych. Wynika to nie tylko z materiałów użytych do jego budowy, ale także ze skomplikowanej i wykonanej ze szczególną precyzją konstrukcji. Metale zawarte w DPF i katalizatorach są bardzo pożądane, a ich odzyskanie jest najbardziej ekonomiczne, właśnie na skutek utylizacji zużytych podzespołów. Należy pamiętać, iż gdy jesteśmy w posiadaniu zużytego podzespołu, który już w żaden sposób nie nadaje się do regeneracji, wówczas to najlepiej oddać nasz podzespół do skupu monolitów ceramicznych. Niezależnie czy to będzie skup katalizatorów Warszawa, czy też każdy inny, na pewno z chęcią odkupią od nas zalegający katalizator, czy też DPF. Warto wspomnieć, iż już za najtańszy podzespół uzyskamy nawet do 300 złotych. Gdy wpiszemy w wyszukiwarkę „Katalizator skup – cennik” na pewno wyskoczy nam wiele firm, które to na swoich stronach posiadają zamieszczone katalogi katalizatorów i DPF, a tam wybierając markę i wpisując z obudowy naszego filtra numer seryjny, na pewno odnajdziemy już wstępną wycenę naszej części.
Cennik katalizatorów Peugeot
W katalogu katalizatorów na pewno odnajdziemy również markę Peugeot i spis numerów seryjnych podzespołów, możliwych do odnalezienia w tej marce. Bardzo często w katalogu takim możemy odnaleźć również zdjęcie poszczególnych podzespołów i szacowaną cenę. Należy jednak pamiętać, iż ceny te ulegają modyfikacji w zależności od kursu metali szlachetnych, a także między innymi od stanu technicznego naszego podzespołu.
Komentarze