Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Będąc całkowicie pewnym, że usuwanie filtra cząstek stałych nie przyniesie nic dobrego, poniżej przedstawimy Ci oczywiste wady i zalety, które wiążą się z pozbyciem podzespołu z samochodu:
• brak podzespołu w układzie wydechowym prowadzi do gromadzenia przerażającej ilości sadzy, która jest przez nas wdychana;
• podczas kontroli Policji możesz otrzymać mandat;
• przegląd techniczny pojazdu okaże się utrudniony;
• zabranie dowodu rejestracyjnego, abyś nie mógł poruszać się autem;
• gdy zdecydujesz się na programowe wyłączenie DPF i zapomnisz o zaktualizowaniu ustawień, spodziewaj się później problemów z silnikiem i EGR.
Wszystkie powyżej wypisane czynniki są powodem, dla którego Ty i tak będziesz musiał ponownie kupić i zamontować podzespół w układzie wydechowym, dlatego jako kolejną wadę jego nieobecności dopisz sobie: dodatkowe (bardzo wysokie) koszty.
Zajmiemy się teraz tematem usunięcia DPF i zaletami (dotyczy również filtra mokrego FAP):
• jeśli masz FAP, to nie musisz już pamiętać o stosowaniu płynu Eolys, który miał za zadanie ułatwić samozapłon sadzy;
• przekonująca może być cena wykonania usługi;
• nie będziesz musiał wypalać sadzy z DPF / FAP;
• regeneracja podzespołu pójdzie w zapomnienie;
• w Twojej opinii skończą się wydatki, które były związane z uszkodzonym filtrem albo innymi elementami ściśle pracującymi z DPF / FAP.
1. Czy usuwać DPF i FAP z pojazdów? Odpowiedzmy sobie szczerze!
Stanowczo odpowiadamy NIE, dlatego, że proces usuwania filtra cząstek stałych z układu wydechowego wiąże się z poważnymi konsekwencjami. Tak samo, jeśli chodzi o to, czy usunięcie DPF zwiększa moc, to i w tym przypadku mówimy NIE. Nie ma absolutnie żadnych potwierdzonych informacji, które miałyby wskazywać na rzekomą prawdę o polepszonej mocy silnika. Przede wszystkim zapamiętaj, że jeśli usuniesz podzespół, a nie zmienisz ustawień, spodziewaj się bardzo poważnych problemów z turbosprężarką i silnikiem.
Usunięcie DPF - cena
Na pewno kilka, jak nie kilkaset złotych przeznaczysz na usunięcie filtra cząstek stałych. Najtańszy emulator (chiński) kosztuje około 250 zł, a dolicz sobie do tego także wycięcie oraz wyprogramowanie podzespołu.
Czy jednak opłaca się wydać te pieniądze na taką nielegalną procedurę? Oczywiście, że nie, bo za około 500 złotych możemy zregenerować Twój zanieczyszczony podzespół i będziesz mógł na nowo cieszyć się jego niezaprzeczalną sprawnością, a także komfortem jazdy.
Komentarze