Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Pamiętaj, że jednym z objawów uszkodzonego podzespołu może być jego dźwięk.
Uszkodzony katalizator i dźwięk z tym związany nie należy do najprzyjemniejszych. W przypadku uszkodzonego kolektora wydechowego z silnika wydobywa się „świst”. Jest to odgłos bardzo charakterystyczny i nie da się go pomylić z żadnym innym. Dodatkowo, gdy połączymy go z nagłym spadkiem osiągów silnika, czy też nierówną jego pracą, wówczas możemy mieć już niemal pewność, iż nasz katalizator nie działa, jak powinien. Nieprzyjemny dźwięk i hałas katalizatora bardzo często występuje, gdy mamy do czynienia z katalizatorem uszkodzonym mechanicznie, który się kruszy, a wówczas to odpadające cząstki uderzają o jego metalową obudowę. Należy wspomnieć, iż takie zjawisko najczęściej wynika z małej odporności katalizatora na nagłą zmianę temperatur, wówczas to jego wkład ulega kruszeniu i pękaniu. Jedno jest pewne - jazda z takim hałaśliwym podzespołem nie będzie komfortowa - tym bardziej, że odgłos ten będzie nasilał się jeszcze bardziej przy przyspieszaniu i wchodzeniu na wyższe obroty. Taka jazda nie będzie również zdrowa dla środowiska. Zapchany katalizator – co zrobić w takim wypadku? Odpowiadamy. Należy wówczas pilnie udać się do serwisu po fachową pomoc. Tam też dokonana zostanie w razie konieczności wymiana wkładu i regeneracja, która niewątpliwie przywróci nam komfort jazdy.
Objawy uszkodzonego katalizatora – benzyna
Objawy najczęściej spotykane przy awariach katalizatora - jeżeli mowa o tych poważniejszych to gaśnięcie silnika tuż po odpaleniu, brak możliwości odpalenia naszego auta, wyraźny spadek mocy. Z tych mniej drastycznych będzie to wspomniany wyżej hałas, wzrost poboru paliwa, intensywny zapach spalin w momencie odpalenia silnika po dłuższym postoju, pojawiająca się kontrolka check engine. Wszystkie te awarie wynikają najczęściej z zapchanego katalizatora, czy też uszkodzenia jego wkładu. Zapchany katalizator i szarpanie również będą miały miejsce.
Komentarze