Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Napełnienie zbiorniczka specjalnym płynem katalitycznym Eolys, który pomaga w przyspieszeniu samozapłonu sadzy jest obowiązkowe, ponieważ bez niego praca filtra FAP nie miałaby racji bytu. Płyn ten możesz uzupełnić sam przy zachowaniu ostrożności, gdyż jest on żrący. Dla bezpieczeństwa możesz śmiało wymontować zbiorniczek i rozpocząć napełnianie przy użyciu zestawu do uzupełnienia cieczy, innym sposobem jest też doprowadzenie płynu przez nadkole. Filtr FAP jest mokrą odmianą filtra DPF, który znajdziesz w pojazdach wchodzących w skład koncernu PSA. O uzupełnianiu zbiornika dodatkowym płynem nie możesz zapominać, ponieważ w grę wchodzi poprawna praca pozostałych podzespołów.
1. Jaki płyn do FAP w Citroen C4 Picasso?
Jeśli w Twoim aucie występuje zbiornik sztywny z niebieską złączką zatrzaskową, to płyn, jaki będzie pasować konkretnie do: Citroen C4, C4 Picasso, Berlingo, nazywa się EOLYS POWERFLEX.
2. Płyn do FAP w CITROENACH i Peugeotach
- Do Citroena C5 III, Peugeocie 508 i C6 z zieloną lub brązową złączką zatrzaskową pasuje płyn EOLYS 176 lub INFINEUM F7995;
- Do Citroena C8, 4, C4 Picasso i Berlingo z niebieską złączką zatrzaskową pasuje płyn EOLYS POWERFLEX.
Ciekawostka: EOLYS EXTEND jest zastępowany przez INFINEUM F7995.
W celach zachowania ostrożności: nie wolno mieszać ze sobą INFINEUM F7995 i EOLYS POWERFLEX!
3. Brak płynu FAP i objawy
Jeżeli wiesz, że zabraknie Ci płynu Eolys, odradzamy dalsze podróżowanie, dopóki nie zakupisz i nie uzupełnisz zbiornika na nowo cieczą. Silnik bardzo szybko się zbuntuje i w każdej chwili jego praca może przejść w tryb awaryjny, a dodatkowo odczujesz pogorszenie komfortu jazdy i szybsze zatykanie się filtra osadami.
Jak sprawdzić poziom płynu Eolys?
Jeżeli płynu jest zbyt mało, na pewno poinformuje Cię o tym odpowiednia kontrolka, więc w przypadku jej wystąpienia, należy jak najszybciej kupić i go uzupełnić. Pełen zbiornik powinien starczyć na przejazd około 100 tys. km, więc możesz przewidzieć, po jakim czasie będzie za mało płynu. Najważniejsze, abyś nie zapomniał o dolewaniu tego dodatku, ponieważ zepsujesz silnik oraz sam filtr cząstek stałych.
Komentarze