Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Próby dziurawienia DPF, którego pozbawisz swojej funkcji, skończy się dla Ciebie fatalnie, ponieważ prędzej czy później zostanie zauważona ingerencja w ten podzespół. Zniszczony filtr cząstek stałych w samochodzie nie będzie nadawać się do niczego, ponieważ w spalinach, które wydostawać się będą do atmosfery, znajdować się będą szkodliwe pierwiastki, które mogłyby zostać zniwelowane dzięki sprawnemu filtrowi cząstek stałych. Jakiekolwiek uszkodzenie tego podzespołu i nieważne czy mówimy tu o przewierceniu DPF, czy wycięciu go / wyłączeniu ze sterownika, jest to całkowicie zabronione i grozi karami, z którymi na pewno nie chciałbyś mieć styczności. Jeśli ktoś jeszcze nie wie, to filtr DPF / FAP odpowiedzialny jest za wyłapywanie szkodliwych cząstek PM znajdujących się w spalinach, a jeśli Ty doprowadzisz do jego dysfunkcji, to nie będzie możliwe. Jeśli nie chcesz mieć problemów z filtrem cząstek stałych, zajmij się jego regeneracją, która będzie o wiele mniej kosztowna niż całkowite pozbycie się podzespołu z układu wydechowego. Nie wiemy, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że nakaz ponownego montażu DPF Cię nie ominie, dlatego licz się z naprawdę wysokimi kosztami.
1. Polecany Liqui Moly - dodatek do paliwa oczyszczający filtr DPF
Liqui Moly, K2 Cleaner i tak dalej są to środki ogólnodostępne na rynku, które możesz zakupić i śmiało zastosować do swojego filtra cząstek stałych. Taki rodzaj oczyszczania charakteryzuje się brakiem konieczności demontażu podzespołu, więc na podstawie instrukcji obsługi zaaplikuj preparat. Nie próbuj jednak używać Domestosa albo płynu do udrożniania rur, ponieważ może dojść do uszkodzenia wkładu filtra DPF.
2. W jaki sposób usunąć popiół z filtra cząstek stałych?
Problem z nagromadzonym popiołem możesz rozwiązać za pomocą czyszczenia hydrodynamicznego DPF / FAP, które w całości pozwoli udrożnić zatkane kanaliki podzespołu. Po przeprowadzonej regeneracji w maszynie filtr zostanie dokładnie wysuszony i dopiero po wykonanym teście przepustowości, zostanie umieszczony z powrotem do układu wydechowego samochodu.
Jak oszukać czujnik różnicy ciśnień – podpowiadamy
Czujnik różnicy ciśnień może zostać oszukany przez zastosowanie emulatora, podobnie zresztą, jak w przypadku chęci okłamania sond lambda, które znajdują się przy reaktorach katalitycznych, należy pozmieniać oprogramowanie i stworzyć nowe mapy dla sterownika silnika w ECU.
Komentarze