Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jeśli usuwasz DPF, pamiętaj o programie!
Wycięcie DPF bez programu jest to zabieg bezsensowny. Należy pamiętać, iż usuwanie DPF i program zawsze muszą się uzupełniać w celu odpowiedniej pracy sterownika naszego silnika. Kolejnym sposobem na to, aby nasz sterownik zapomniał o nieobecnym już filtrze cząstek stałych, jest zastosowanie emulatorów, które ukrywają brak podzespołu, a tym samym komputer nie wysyła błędnych sygnałów takich jak świecąca kontrolka check engine, czy też uruchamianie procesu dopalania sadzy w nieistniejącym już podzespole. Należy pamiętać, aby nigdy nie bagatelizować wyskakującej kontrolki, ta zawsze bowiem informuje o błędzie i napotkanym problemie. Brak reakcji na tego typu sygnał z czasem może spowodować, chociażby przejście silnika w tryb pracy awaryjnej. Jak można więc zauważyć, przeprogramowanie spełnia kluczową rolę w procesie wycinania DPF, a usunięcie filtra cząstek stałych bez zmiany oprogramowania jest działaniem skrajnie niebezpiecznym i przynoszącym krótkotrwałe efekty, ponieważ prędzej czy później komputer „przypomni” nam o DPF i to w dosyć nieprzyjemny sposób.
Usuwanie DPF i cena takiego zabiegu uzależniona jest przede wszystkim od poziomu skomplikowania naszego układu, a także wybranego przez nas sposobu. Zabieg ten składa się od strony mechanicznej z wycięcia niechcianego podzespołu, zaś w następnym etapie dokonywane jest programowe wyłączenie DPF. Cena takiego zabiegu jest na pewno niższa niż koszta związane z zakupem nowego podzespołu, ale pamiętajmy, iż jest to zabieg nielegalny i szkodzący zarówno naszemu samochodowi, jak i środowisku!
Komentarze