Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Zainteresowanie wokół usuwania filtra DPF
Wycięcie DPF i cena z tym związana budzi przedmiot zainteresowań wielu kierowców. My jednak przypominamy… Wycinanie DPF jest w świetle prawa zabronione, z racji nadmiernej emisji spalin. Jak wiemy, zanieczyszczenia te są bardzo toksyczne nie tylko dla środowiska, ale i dla ludzi. Jak wiemy, bowiem mają silne działanie rakotwórcze. Skąd więc w ogóle, mając na uwadze powyższe, bierze się u kierowców pomysł na wycinanie filtra cząstek stałych? Pokusa ta wynika prawdopodobnie z racji wysokiego poziomu awaryjności tej jednostki. Wynika to z wytężonej pracy i warunków, w jakich się ją wykonuje. Filtry takie bardzo często ulegają zapchaniu, wówczas w celu czyszczenia i regeneracji najlepiej udać się do specjalizującego się w tego typu działaniach serwisu na przykład takiego jak nasz, gdzie przy użyciu najwyższej jakości sprzętu, połączonej z wieloletnim doświadczeniem i umiejętnościami specjalistów można przywrócić DPF niemal fabryczną przepustowość! Należy również mieć na uwadze, iż po takiej regeneracji również poziom zużycia paliwa ulega unormowaniu, przywrócony zostaje komfort jazdy, a także nie trzeba się martwić o złą pracę sterowników i kombinować z emulatorami. Ponadto należy wspomnieć, iż nie będziemy mieć problemów z podbiciem przeglądu, a co najważniejsze…nie będziemy truć otoczenia! Tak więc, jak możemy zauważyć, czyszczenie DPF i cena takiego zabiegu jest stosunkowo niska w porównaniu z korzyściami, jakie za sobą niesie. Skąd więc ciągłe pytania o wycinanie DPF? Usuwanie DPF i forum na ten temat, aż pęka od pytań typu: „Czy usunięcie DPF zwiększa moc?”, a także od pytań natury „Wyciąłem DPF i co dalej?”. Otóż wiele osób zapomina, iż wyłączenie DPF nie kończy się wyłącznie na mechanicznym usunięciu niechcianego podzespołu. Ale o tym opowiemy poniżej.
Usuwanie DPF – program
Problem ze złą pracą sterowników po usunięciu DPF jest to zjawisko naturalne. Należy pamiętać, iż usuwanie DPF i program zawsze idą w parze. Komputer w swojej pamięci bowiem nadal posiada podzespół. W celu uniknięcia kłopotów z uruchamianiem się chociażby trybu awaryjnego, czy też procesu dopalania, który może zainicjować nasz zdezorientowany nową sytuacją komputer przymusem jest wprowadzić zmiany w programie sterującym silnikiem. Kolejnym bardzo częstym sposobem jest oszukiwanie naszego komputera poprzez zastosowanie „emulatorów”, które to mają za zadanie tuszować brak wyciętego podzespołu.
Komentarze