Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wycięty DPF i 2020 rok jest to nadal popularna tematyka...
Od ładnych paru lat usuwanie DPF stanowi nie lada pokusę dla kierowców liczących na oszczędności związane z brakiem nawracającej co jakiś czas potrzeby regeneracji podzespołu, czy też wymiany na nowy. Niektórzy kierują się także wzrostem osiągów silnika po takim zabiegu. Są to jednak złudne marzenia, a wycięty DPF to tak naprawdę same kłopoty. Na jakie kłopoty mogą liczyć kierowcy? O tym opowiemy poniżej.
Wycięcie filtra DPF - konsekwencje
Usunięcie DPF jest to zabieg, który w znacznym stopniu ingeruje w samochód. Jest to działanie nie tylko oparte na mechanicznym wycięciu niechcianego podzespołu, ale również zmuszające do wprowadzenia zmian w sterowniku naszego silnika. Wycięcie DPF bez programu jest bezsensowne, ponieważ sterownik naszego auta ciągle będzie odczytywał nieistniejący podzespół jako obecny w naszym układzie wydechowym. Wówczas zdezorientowany zacznie wysyłać błędne sygnały i tak na przykład może uruchomić pracę samochodu w trybie awaryjnym, a z czasem silnik może całkowicie odmówić współpracy. Wycięcie filtra jest niedopuszczalne ze względów środowiskowych, a także zdrowotnych. W momencie wykrycia przekroczenia dopuszczalnej normy emitowanych zanieczyszczeń możemy dostać mandat, jak i również stracić dowód rejestracyjny do czasu „naprawy usterki”. Tak więc czy warto? Na to pytanie odpowiedzmy sobie już sami.
Komentarze