Subpage photo

Wyłączenie AdBlue - opinie

Oceń: / Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
Stan - dostępne
Zadzwoń +48 725 803 803 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Firma regeneracji filtrów FAP
W naszej ofercie znajdziesz filtry DPF, FAP oraz katalizatory
  • nowe
  • regenerowane na wymianę
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

1. Jakie opinie na temat wyłączenia Adblue?

Wyłączenie AdBlue i opinie na ten temat są bardzo zróżnicowane. Zacznijmy od tego, co to jest AdBlue i w jakim celu jest on stosowany w naszych samochodach? Otóż tak. AdBlue jest to wtrysk stosowany w Dieslach z systemem SCR i ma za zadanie, wchodząc w reakcje ze spalinami usunąć z nich wytworzone szkodliwe związki azotu. Jest to nowatorskie rozwiązanie, powstałe na skutek ciągle zaostrzających się norm ekologicznych, które uderzają szczególnie w posiadaczy samochodów napędzanych silnikiem Diesla. Stanowi bardzo skuteczny sposób na redukcję nadmiaru spalin. AdBlue jest to płyn, w skład którego w mniejszej ilości wchodzi mocznik, a także demineralizowana woda przeważająca w składzie. Roztwór ten przemieszcza się pod wpływem wytworzonego ciśnienia do katalizatora, w który wyposażony jest nasz Diesel. Następnie za sprawą wysokiej temperatury wydziela się z niego amoniak i wchodzi w reakcję z tlenkiem azotu. W wyniku połączenia tlenek azotu jest niwelowany i zamienia się w parę wodną i niezagrażający atmosferze azot. Mimo wielu zalet rzesza kierowców decyduje się na programowe wyłączanie AdBlue. Czym to jest uwarunkowane? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.

  

Poglądy na temat wyłączenia AdBlue
Wyłączenie AdBlue - opinie

 


Wyłączenie AdBlue - cena

Stosowanie AdBlue przynosi korzyści nie tylko dla środowiska, ale jak wykazały liczne badania, także zauważa się w tych samochodach spadek zużycia paliwa. Jak można się domyślić usuwanie AdBlue i opinie na temat tego zabiegu będą zróżnicowane. Jak możemy przypuszczać, prawdopodobnie jedną z przyczyn tych negatywnych jest zamarzanie. Płyn ten jest mało odporny na niskie i wysokie temperatury. I tak na przykład w temperaturze -11 stopni Celsjusza rozpocznie się proces krystalizacji cieczy i powstałe kryształki zaczną osadzać się we wnętrzu zbiornika, zatykać przewody, a także szkodzić wtryskiwaczom. Podobnie ma się sprawa w przypadku temperatur powyżej 25 stopni Celsjusza, wówczas to z płynu uwalniane są kryształki mocznika, a tym samym traci on swoje właściwości. W celu zniwelowania niekorzystnych warunków obecnie w autach z układem SCR i płynem AdBlue montowane są grzałki, zaś w letnie upalne dni płyn ten mieści się na stacjach w klimatyzowanych podajnikach. Kolejną często wymienianą wadą jest wysoki poziom korozyjności tej cieczy. Płyn ten rozlany niechcący na powierzchnię naszego samochodu może w znacznym stopniu zaszkodzić metalowej powłoce, ponieważ wchodzi z nią w bardzo silną reakcję. Ponadto należy pamiętać, aby na czas uzupełniać poziom płynu, ponieważ w momencie jego całkowitego braku sterownik wprowadzi nasz samochód w pracę w systemie awaryjnym, zmniejszy w znaczący sposób poziom jego mocy, a w najgorszym wypadku dokona jego unieruchomienia. Kolejną wadą, która często też zachęca kierowców do odłączenia AdBlue, jest fakt, iż wiele aut wymaga uzupełniania płynu w serwisie, a to wiąże się często z niemałymi kosztami. To wszystko skłania kierowców do zrezygnowania z korzystania tego systemu i odłączenia go. Jaki jest koszt takiej usługi? Wyłączenie AdBlue i cena uzależnione są w głównej mierze od marki i modelu auta, który ma zostać poddany temu zabiegowi. Należy jednak pamiętać, iż kara za emulator AdBlue w Polsce jest już jak najbardziej możliwa, a sam proceder stosowania emulatora określany jest jako nielegalny. Następstwem wykrycia zabronionego prawem urządzenia skończy się to mandatem, zatrzymaniem prawa jazdy, a także nakazem odłączenia emulatora!

   

koszt wyłączenia AdBlue
Wyłączenie AdBlue - cena

 

Komentarze

Michał 2023-01-19 11:46:17

Wyłączenie AdBlue, czyli płynu do oczyszczania spalin w pojazdach z silnikami diesla, jest niezgodne z prawem i może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych, takich jak mandaty lub odpowiedzialność za popełnienie przestępstwa.

AdBlue jest stosowany w pojazdach z systemem SCR (Selective Catalytic Reduction) w celu redukcji emisji tlenków azotu (NOx). Bez tego płynu, pojazd będzie emitował więcej szkodliwych substancji do środowiska, co jest niezgodne z normami emisji spalin.

Wyłączenie AdBlue może również prowadzić do problemów z silnikiem, takich jak niestabilna praca silnika, brak mocy, dymienie i nieprawidłowo działający układ wydechowy.

Egnos 2022-08-04 15:55:54

Nie polecam usuwać AdBlue. Mój tato usunął, a później zaczęły się dziać z samochodem różne dziwne rzeczy... same kłopoty

Maurycy 2022-08-04 15:54:53

Super, że ktoś tutaj tak dobrze przedstawił temat wyłączenia Adblue, to z pewnością pomoże rozwiać pewne wątpliwości jakie się z tym tematem nasuwają.

Irek drugi 2021-05-20 20:20:08

Niestety jestem nieszczęśliwym posiadaczem Toyoty proce z adblue. Auto używane kupione w salonie Toyoty. Po przejechaniu ok. 1000km nastąpił błąd układu oczyszczania spalin. Samochód stał 5 tygodni w warsztacie Toyoty. Trwało długo bo Toyota nie bardzo miała ochotę za sponsorować nowy zbiornik. W końcu uznali że wymienią na koszt importera, ale nie chcieli dać żadnych dokumentów potwierdzających wymianę . Po szczęśliwym przejechaniu może 80 km. Błąd powrócił. Nasuwa się pytanie czy faktycznie wymienili zbiornik czy tylko skasowali błędy. Nie mam najmniejszej ochoty na kontakty z serwisem mimo że obowiązuje jeszcze gwarancja na pozostałe podzespoły.

Irek 2021-01-05 11:33:57

Usuwanie AdBlue opinie są na ten temat różne. Ja jednak jestem zwolennikiem tego, by nic na siłę z auta nie usuwać, no chyba że naprawdę naprawa układu AdBlue przerosłaby koszty auta to może i bym się zastanowił nad opcją wyłączenia AdBlue.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane.

Czy konieczna jest wymiana oleju po wypalaniu filtra DPF?- warto wiedzieć!

Wymiana oleju po wypalaniu filtra DPF jest zalecana, ponieważ istnieje duże ryzyko rozcieńczenia oleju silnikowego pozostałym, niespalonym paliwem, które może się do niego przedostać....

Czytaj więcej

Na jakich obrotach najlepiej wypalić DPF?- sprawdźmy!

Filtr DPF należy wypalać na obrotach w przedziale 2500-3000 obr./min....

Czytaj więcej

Czy uszkodzony katalizator ma wpływ na pracę silnika?- warto wiedzieć!

Uszkodzony katalizator ma niekorzystny wpływ zarówno na pracę silnika, jak i komfort jazdy....

Czytaj więcej

Jak wyczyścić filtr DPF bez demontażu?- Czy to dobry pomysł?

Filtr DPF możemy wyczyścić bez jego wcześniejszego demontażu, samodzielnie, w warunkach domowych za pomocą odpowiednich preparatów takich jak: Liqui Moly, K2 DPF Cleaner, Forch Zmywacz DPF itp....

Czytaj więcej

Ile trwa regeneracja katalizatora?- sprawdź!

Profesjonalna regeneracja katalizatora w serwisie samochodowym niezależnie od wybranej metody, zazwyczaj zajmuje jeden dzień roboczy....

Czytaj więcej

Co robi katalizator w samochodzie?- sprawdźmy!

Katalizator w samochodzie redukuje poziom szkodliwych składników spalin emitowanych przez pojazd do środowiska....

Czytaj więcej
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.