Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wypalanie filtra DPF jest związane z kopceniem!
Wypalanie DPF i kopcenie z tym związane stanowi zazwyczaj naturalne zjawisko - oczywiście jeżeli kopcenie to trwa wyłącznie w trakcie procesu dopalania sadzy. Bardzo często obserwowalny może być na przykład siwy dym przy wypalaniu DPF, niekiedy zdarza się również, iż podczas wypalania DPF dymi na niebiesko. Zazwyczaj nie powinno to wzbudzać naszych obaw i powinniśmy je traktować jako naturalne następstwo procedury dopalania sadzy. Bardzo istotnym jest natomiast wyłapywanie symptomów związanych z brakiem drożności w naszym filtrze, ponieważ zapchany DPF kopci, a jeżeli porównamy to z podejmowaniem przez nasz samochód próby dopalania sadzy w odstępie czasu, znacznie niższym niż kilkaset kilometrów od poprzedniego – wówczas możemy się zacząć niepokoić. Warto wówczas zwrócić, także uwagę na pracę naszego silnika – przyjrzeć się jego mocy, czy też obserwować zużycie paliwa i płynność jazdy. Czym spowodowany jest wzrost częstotliwości wypalania naszego filtra? Na tym skupimy się poniżej.
Częste wypalanie DPF – przyczyny tego zjawiska
Częste wypalanie DPF zazwyczaj związane jest z nadmiernym zanieczyszczeniem naszego podzespołu. Zdarza się, iż nasz DPF jest już w takim stopniu zapchany sadzą i popiołem, że mimo licznych prób, nie jest w stanie się sam już zregenerować. Tym bardziej, iż w walce ze złogami popiołu jest po prostu bezsilny, ponieważ te nie reagują na wysokie temperatury, a tym samym nie podlegają procesowi dopalania. Częste dopalanie DPF może sygnalizować, także mechaniczne uszkodzenie naszego podzespołu, czy też wskazywać na problemy z naszą jednostką napędową.
Komentarze