Wypalanie DPF - niebieski dym

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF / FAP

Wypalanie DPF i niebieski dym towarzyszący temu procederowi, jest bardzo częstym zjawiskiem. Dymienie takie nie zawsze musi oznaczać problemy, ponieważ jak wiemy, jest to naturalne następstwo powstałe na skutek procesu wypalania sadzy. Poważny problem pojawia się wówczas, gdy dym z rury wydechowej DPF unosi się także, poza momentem procesu wypalania, lub też występuje częste dopalanie DPF. Nie należy nigdy bagatelizować takich symptomów, ponieważ od szybkości naszej reakcji, zależy czy nasz podzespół będzie do odratowania, a także z jaką skutecznością uda się odzyskać przepustowość i czy nie zdąży dokonać szkód w innych podzespołach. Pamiętajmy, aby wówczas czym prędzej udać się do autoryzowanego serwisu, gdzie nasz podzespół zostanie poddany ocenie pod kątem poziomu zapchania, czy też ewentualnych usterek, a także w sposób indywidualny dobrana zostanie metoda regeneracji, czy też czyszczenia.

 Gdzie znaleźć pomoc, aby przeprowadzić dokładną regenerację filtra cząstek stałych?

Autoryzowany serwis - a już na pewno nasz, jest w stanie zagwarantować Państwu przywrócenie w Państwa filtrze, porównywalną do fabrycznej przepustowość! Warto więc korzystać z fachowych usług i nie odkładać tego w czasie.

Filtr DPF

Częste dopalanie DPF i przyczyny

Jak już wspomnieliśmy wcześniej, częste wypalanie DPF stanowi powód do zmartwień i daje sygnał, iż nasz podzespół nie jest w najlepszej kondycji. Z czego może wynikać ta wzmożona częstotliwość dopalania? Wypalanie DPF w nienaturalnie krótkich odstępach czasowych najprawdopodobniej będzie wynikało z nadmiernego wyeksploatowania naszego podzespołu, który już z biegiem czasu zdążył nagromadzić powstały w wyniku dopalania sadzy popiół. Popiół, jak wiemy, nie usuwa się w procesie dopalania. W celu jego usunięcia potrzeba czyszczenia serwisowego. Bardzo często stosuje się tutaj metodę wodną, która świetnie radzi sobie z wypłukiwaniem złogów popiołu. Częste dopalanie może oznaczać również awarię w silniku, czy też w naszym podzespole.

Diagnostyka filtra DPF
Co o tym myślisz?

Komentarze

Marek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Niebieski dym podczas wypalania DPF wcale nie musi oznaczać poważnej awarii. Problem ten może dotyczyć uszczelki pod głowicą, jednak warto pojechać do serwisu i to zdiagnozować. Samo dymienie podczas samoregeneracji filtra cząstek stałych jest normalne i nie ma czym się martwić, o ile to kopcenie się nie przedłuża.
Damian
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Trafiłem na ten artykuł, bo zauważyłem u siebie taki dym, ale chyba niepotrzebnie się obawiam. Może to faktycznie towarzyszyło tylko chwilowemu wypalaniu DPF.
Tomek
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Nie zauważyłem u siebie niebieskiego dymu podczas wypalania filtra cząstek stałych, natomiast samo kopcenie jest bardzo naturalnym zjawiskiem podczas oczyszczania DPF
Frodo
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Z tego co wiem, to niebieski dym świadczy o jakimś uszkodzeniu, ale nie wiem na ile jest to rzetelna informacja. Mi w momencie wypalania DPF ulatuje ciemny dym z reguły...
Sylwia
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Super, że natrafiłam na artykuł o wypalaniu Dpf-a. Mam małą wiedzę odnośnie tego jaki może pojawić się kolor dymu podczas wypalania i czy to jest prawidłowe, czy nie. Świetny artykuł!
Remek
star star star star star
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Częste wypalanie DPF przyczyny? U mnie uszkodził się czujnik i auto nie łapało temperatury i nie mogło wypalić filtra, zabił się na zero i dopiero jak wymieniłem czujnik i wyczyściłem dpf-a to auto zaczęło działać jak należy.

Popularne wpisy

13 stycznia 2021

Czyszczenie FAP

Posiadając samochód jednej z francuskich marek niewykluczone, że potrzebne będzie profesjonalne czyszczenie FAP, gdyż w pewnym momencie samoczynne wypalanie filtra cząstek stałych przestanie wystarczać podzespołowi do opróżnienia się ze zgromadzonych zanieczyszczeń. ...

24 listopada 2020

Filtr DPF/FAP - brak płynu Eolys - objawy

Za oczyszczanie spalin w samochodach z silnikiem wysokoprężnym odpowiada filtr DPF/FAP. Brak płynu Eolys i objawy, jakie wskutek tego niedoboru będzie wykazywał mokry filtr cząstek stałych FAP, to gardłowa sprawa, na którą należy natychmiastowo reagować. Niekiedy trudno nam pamiętać o wymianie oleju silniko ...