Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Smród podczas wypalania sadzy jest normalny.
Wypalanie DPF i zapach z tym związany nie należy do najprzyjemniejszych. Wynika to z tego, iż dokonujemy wypalenia dużej ilości zanieczyszczeń, takich jak chociażby sadza w wysokiej temperaturze, nie oszukujmy się - to musi śmierdzieć. Dodatkowo przy wypalaniu można bardzo często zauważyć wyrzuty sadzy, czy też kłęby dymu. Nie należy się tym przejmować, jest to wówczas naturalne zjawisko związane z samoczynnym oczyszczaniem się DPF. A co, gdy takie zjawisko pojawia się na przykład co kilkadziesiąt kilometrów? Już odpowiadamy. Częste wypalanie DPF i przyczyny z tym związane, to najczęściej zły stan naszego podzespołu i tu mamy na myśli nadmierne zapchanie naszego filtra, szczególnie popiołem, który jak wiemy, nie ulega wypaleniu, bądź też usterka natury technicznej naszego podzespołu. Wówczas to powinniśmy się udać do serwisu, gdzie specjaliści, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu dokonają oględzin naszego podzespołu, ocenią stan zapchania naszego filtra, a także jego stan techniczny, wyłapią przyczynę częstej inicjacji procesu wypalania, a także dokonają regeneracji naszego podzespołu. A po czym poznać, że DPF jest zapchany i potrzebuje wypalenia, czy też w przypadku braku możliwości, oddania do serwisu w celu czyszczenia i regeneracji? Najczęściej taką potrzebę rozpoznamy po spadkach osiągów silnika, trudności z utrzymaniem jednostajnych obrotów, dławieniu się silnika. Bardzo charakterystycznym symptomem jest również wyskakująca kontrolka wypalania DPF.
Wypalanie DPF - jak rozpoznać ten proces?
Bardzo wiele osób zastanawia się, czy jego filtr, aby na pewno się samoczynnie wypala. I czy nie dotyczy ich problem z nadmiernie zapchanym DPF. Podpowiadamy. Prawidłowo działający filtr powinien wypalać się co 400 – 700 kilometrów. Jeżeli zauważycie, iż tak, jak już wspomnieliśmy wyżej, dzieje się to o wiele częściej, oznacza to, iż nasz filtr nie jest w zbyt dobrej kondycji. Rozpoczęte wypalanie w bardzo łatwy sposób rozpoznamy, ponieważ wówczas to może pojawić się kontrolka, informująca o rozpoczęciu się samooczyszczania naszego podzespołu, zaobserwujemy chwilowy wzrost zużycia paliwa, a także mogą pojawić się kłęby dymu, wychodzące z naszego układu wydechowego. Ponadto komputer w trakcie postoju będzie wskazywał podwyższone wartości. Zauważalnym jest również nienaturalny wzrost obrotów na biegu jałowym.
Komentarze