Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
„Zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych - co zrobić?” - jest to standardowe pytanie zdezorientowanych kierowców. Bardzo często bowiem zastanawiają się, czy można jeszcze trochę pojeździć, czy też należy bezzwłocznie wybrać się do serwisu. Pamiętajmy! Zawsze zalecane jest, aby skorzystać z tej drugiej opcji.
Niepokojące objawy zapchanego DPF
Zapchany filtr cząstek stałych i objawy związane z tym nigdy nie powinny być bagatelizowane. Nie trudno je przeoczyć, ponieważ zapchany filtr daje o sobie znać na wielu płaszczyznach. W momencie, gdy odczujemy spadek mocy silnika, nadmierne zużycie paliwa, zmniejszy się komfort naszej jazdy i pojawią się liczne szarpania, a wszystko to będzie niejako uwieńczone wyskoczeniem kontrolki DPF, która nie ulega wygaszeniu – wówczas mamy pewność, iż nasz podzespół ma kłopoty i prawdopodobnie nie radzi sobie z wypalaniem. Taka sytuacja może wynikać z nadmiernego zapchania DPF nie tylko sadzą, ale i popiołem, który jest mniej wdzięcznym produktem spalania, ponieważ nie reaguje na proces wypalania, ale także może być uwarunkowane mechanicznym uszkodzeniem naszego podzespołu.
Komunikat „Filtr cząstek stałych” – instrukcja obsługi
Komunikat w postaci wyskakującego błędu DPF jest prosty do rozszyfrowania i nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności. W większości samochodów pojawia się żółty symbol DPF z kuleczkami w środku, które symbolizują poziom zapchania filtra. Tak więc mając powyższe na uwadze, niezależnie czy jest to kontrolka DPF w Audi, czy też w innym modelu, zawsze będzie oznaczała jedno, a mianowicie kłopoty z naszym podzespołem.
Komentarze