Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Na pewno każdy, który jest posiadaczem auta z silnikiem diesla, miał problem z zatkanym DPF i nie wiedział, co w takiej sytuacji poczynić, dlatego z dzisiejszego artykułu wyniesiesz na ten temat wiedzę. Nie będziemy ukrywać, że właściwie rozwiązanie jest jedno – regeneracja DPF poprzez wypalanie filtra cząstek stałych w celu pozbycia się sadzy oraz czyszczenie podzespołu mechaniczne wykonywane w serwisie. Warto też wspomnieć, że uszkodzony bądź zapchany filtr z pewnością da Ci oznaki, których nie możesz ignorować. Zatem wypiszemy Ci teraz kilka najważniejszych zapchanego DPF objawów, abyś z łatwością mógł je u siebie rozpoznać:
• jednym z najczęściej występujących objawów jest wyraźnie zwiększony pobór paliwa oraz spadek osiągów odczuwalny podczas jazdy;
• dodatkowo nie da się nie zauważyć silnego dymienia czarnym lub białym dymem z układu wydechowego;
• wyraźne sygnały świadczące o zaburzonej pracy innego podzespołu - turbiny;
• rzadziej, ale jednak może wystąpić – miganie świec żarowych;
• a także brzydki zapach spalin, które można wyczuć wewnątrz pojazdu.
Wymienione o to przykłady, są odpowiedzią na często zadawane pytanie: po czym poznać, że DPF jest zapchany / uszkodzony. Pamiętaj, że im szybciej zweryfikujesz ten problem w zaufanym serwisie, tym szybciej zmniejszysz szanse na pojawienie się poważnych usterek, które będą bardzo kosztowne.
Filtr DPF – czyszczenie i cena za przeprowadzenie usługi
Koszt usługi nie jest drogi, bo wynosi około kilkaset złotych, więc porównując cenę zakupu nowego podzespołu, jest ona kilkakrotnie mniejsza. Metod regeneracji filtra cząstek stałych jest bardzo dużo, dlatego w każdym serwisie możesz znaleźć całkowite inne metody, które będą się od siebie różnić. My jednak zachęcamy Cię do skorzystania z naszej oferty, ponieważ uważamy, że czyszczenie wodne filtra DPF przynosi o wiele lepsze rezultaty niż czyszczenie bez demontażu tudzież wypalanie sadzy w piecu indukcyjnym, który wbrew pozorom może stanowić duże zagrożenie dla delikatnej powłoki samego podzespołu.
Masz zapchany filtr DPF? Czy można więc jeździć oraz jakie są tego skutki?
Zabrania się poruszania pojazdem, który ma niesprawny filtr cząstek stałych DPF, ponieważ ani to nie jest dobre dla środowiska, ani dla innych uczestników ruchu drogowego, gdyż silnik w każdej chwili może przestać pracować, a auto zatrzyma się na środku drogi. Inna istotna kwestia jest taka, że dopuszczalna jest jazda z zapchanym podzespołem wyłącznie wtedy, kiedy kierowca ma zamiar wymusić wypalanie sadzy. Jak więc wypalić DPF, aby pozbyć się osadów z wnętrza filtra? Najlepszym sposobem będzie regeneracja pasywna, czyli w trasie, ponieważ sadza wypali się w sposób naturalny przy zwiększonej prędkości oraz obrotach, na autostradzie lub poza miastem unikając przy tym niepożądanych korków itd. Dodatkowo nie obciążysz tak silnika, jakby to miało miejsce przy wyborze drugiej metody nazywanej regeneracją aktywną, czyli na postoju. W tym miejscu powinniśmy odpowiedzieć na interesujące i jednocześnie ważne pytanie, ile trwa wypalanie DPF na postoju oraz w trasie. Otóż zakłada się, że czas, jaki musimy poświęcić na skutecznie przeprowadzoną samoregenerację wynosi od 15 do 30 minut.
Popularne wpisy
Czy po wypalaniu DPF trzeba wymienić olej?
Jeżeli zdecydujesz się na wypalanie filtra cząstek stałych w trybie serwisowym, to faktycznie po ukończonej procedurze zaleca się wymienić filtr oleju wraz z olejem silnikowym. Ta metoda polega na podłączeniu komputera do sterownika silnika, wzroście obrotów, co ułatwi podniesienie temperatury spalin ...
Ile kosztuje katalizator na skupie?
Właściwie ceny katalizatorów na skupach zależą od konkretnego miejsca, jakości reaktora katalitycznego, ilości zachowanych metali szlachetnych, jednakże przedział cenowy wynosi od około 160 do 1200 zł za kilogram podzespołu ...
Komentarze