Czyszczenie Katalizatorów - | Czyszczenie DPF

Czyszczenie FAP/DPF i katalizatorów w mieście | Czyszczenie Katalizatorów

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Powodów zatykania się filtrów cząstek stałych FAP jest sporo, za przykład może posłużyć: niesprawne uszczelnienie turbosprężarki. Filtry cząstek stałych FAP/DPF ulegają zużyciu, z racji misji, którą wykonują, więc czasami wskazane jest przeprowadzenie regeneracji. Rola reaktora katalitycznego, zwanego katalizatorem w układzie wydechowym jest istotna w utrzymaniu emisji cząstek stałych do środowiska w stosownej jakości. Odtworzenie fabrycznej kondycji możliwe jest wyłącznie w sytuacji wdrożenia najskuteczniejszej procedury regeneracji hydrotermicznej, dopalanie sadzy w zapchanym filtrze, nie spełnia zadania. Wybitną możliwością na odnowienie kondycji filtra FAP jest mycie filtrów FAP.

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów

Cena i koszt (netto)
Mycie katalizatora SCR w 398
Regeneracja filtra DPF w 398
Czyszczenie katalizatora w 398
Płukanie filtra FAP w 398
Naprawa filtra cząstek stałych w 398
Czyszczenie, regeneracja filtra DPF w samochodach ciężarowych w 1490
Wycinanie filtra cząstek stałych, usuwanie filtra cząstek stałych w 0 *
Serwisowe wypalanie katalizatora SCR w 250
* metoda prawnie zabroniona

W wyszukanej przez Ciebie lokalizacji znajdują się warsztaty, jednak nie zostały jeszcze utworzone ich profile. Aby umówić się na wizytę, zostaw nam swój numer telefonu lub zadzwoń - numer pojawi się w panelu obok.

Lokalizacja

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer