Subpage photo

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Honda

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.83

W którym serwisie możliwa jest możliwość czyszczenia filtrów cząstek stałych dla pojazdów marki Honda?

Uszkodzone filtry cząstek stałych można wyremontować w autoryzowanych serwisach. Jest to bardzo dogodna możliwość, gdyż do zakładu filtry cząstek stałych i katalizatory można dostarczyć samodzielnie lub ustalić usługę kurierską, która zawiera transport filtrów DPF i FAP do warsztatu i z powrotem na wskazany przez klienta adres.

Jak przebiega realizacja poddania czyszczeniu filtrów z samochodów osobowych marki Honda w specjalistycznym zakładzie?

W specjalistycznym zakładzie w celu realizacji renowacji filtrów cząstek stałych z osobówek z koncernu Honda pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do jakich zaliczają się:
  • Odbiór od klientów filtrów i katalizatorów SCR przywiezionych do warsztatu osobiście bądź dzięki pomocy współpracującej z nami firmy kurierskiej.
  • Skierowanie filtrów z osobówek wyprodukowanych przez koncern Honda do pracowni, gdzie wziernikowo testowany jest poziom uszkodzeń.
  • Jeśli kondycja filtra DPF wskazuje na konieczność czyszczenia na zaawansowanych technologicznie urządzeniach, filtr trafia do maszyny służącej do regeneracji.
  • Realizacja ponownych testów na wyczyszczonych i wysuszonych filtrach cząstek stałych z aut produkcji Honda.
  • Wydruk raportów dostarczających informacji na temat stanu filtrów po renowacji oraz doręczenie naprawionych elementów do zleceniodawcy.

Ile potrzeba zapłacić za wykonanie usługi remontu filtrów dla samochodów z logo Honda zasilanych silnikiem wysokoprężnym?

Opłata wiążąca się z usługą czyszczenia filtrów dla samochodów osobowych z koncernu Honda jest naprawdę opłacalna i sięga niewielki procent ceny filtra ze sklepowej półki.

Jak najszybciej dotransportować filtry cząstek stałych pojazdów z logo Honda, aby na terenie specjalistycznej pracowni mogła być przeprowadzona renowacja?

W pracowni naprawy filtrów DPF i FAP udostępniamy klientom zastosowanie jednej z dwóch opcji: filtry DPF i FAP można samemu przywieźć do warsztatu albo zamówić jednego z naszych kurierów, który zajmie się przewozem filtrów cząstek stałych i katalizatorów do serwisu i z powrotem do klienta.

Jakiej kategorii filtry DPF z osobówek z logo Honda można poddawać naprawie filtrów cząstek stałych?

Zasadniczo każdego rodzaju filtry FAP można poddawać oczyszczaniu, w tym:
  • filtry i katalizatory SCR do osobówek,
  • filtry DPF i FAP do pojazdów ciężarowych,
  • filtry DPF i FAP do aut użytkowych.

Jakiego rodzaju sygnały uszkodzenia filtrów w samochodach z koncernu Honda i informują o tym, że filtr FAP powinien zostać przeznaczony do wykonania czyszczenia filtrów?

Charakterystyczne symptomy nieprawidłowego działania filtrów cząstek stałych i katalizatorów w samochodach marki Honda to:
  • zwiększony pobór paliwa;
  • wahania obrotów;
  • wzrost emisji sadzy;
  • problemy z odpaleniem silnika;
  • zmniejszona moc.

Czemu należy przeprowadzić regenerację filtrów z samochodów marki Honda w autoryzowanym zakładzie?

Opłaca się wybrać nasze usługi koncentrujące się na czyszczenia filtrów DPF w pojazdach z koncernu Honda, dlatego, że:
  • Nasze usługi są wysokiej jakości.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju.
  • Mamy niskie ceny.
  • Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.

Modele samochodu Honda:

Honda

Jeśli powiemy o największym producencie silników na świecie, jednym z największych producentów samolotów, maszyn budowlanych, motocykli i samochodów i wynalazcy szprych rowerowych, nie będziemy mogli mówić o nikim innym jak o Soichiro Honda i jego koncernie, który dziś jest motoryzacyjnym gigantem. Jak to się stało, że 15-latek, który opuścił dom rodzinny, żeby pracować w warsztacie samochodowym, swojego czasu był jednym z najbogatszych ludzi na świecie, a jego zakład jest rozpoznawalny na całym świecie?


Soichiro Honda – czyli wszystko zaczyna się od człowieka.

Każda historia wielkiego zakładu zaczyna się od historii człowieka, nie inaczej jest i w tym wypadku. Nastolatek po zdobyciu doświadczenia w warsztacie samochodowym, w wieku 21 założył swoją własną filię warsztatu. Już w wieku 23 lat Honda opatentował swój pierwszy wynalazek, czyli metalowe szprychy rowerowe. Dzięki zarobionym w ten sposób pieniądzom założył swoją fabrykę produkującą pierścienie do tłoków (sprzedaną później innemu japońskiemu potentatowi). Prócz pojedynczych egzemplarzy samochodów sportowych firma Hondy tworzyła rowery napędzane silnikiem, a następnie motocykle. Swój pierwszy seryjny samochód Honda wprowadził na rynek w 1953 roku i był to lekki, niewielki samochód użytkowy. Mniej więcej 10 lat później Honda zaczął święcić tryumfy w Formule 1, a jego silniki zbierały laury.


Nowoczesność w motoryzacji

Wiele ciekawych usprawnień zostało wprowadzonych przez japońskiego inżyniera w jego maszynach, a do najciekawszych należą na przykład pierwsze systemy nawigacji, czy silniki na ładunek warstwowy. Mimo wszystko w nowoczesnych jednostkach napędowych diesla wprowadzonych do aut Hondy (już po śmierci Soichiro) we współpracy z Roverem, a później BMW nie udało się uchronić samochodów Hondy przed wpływem amerykańskich i europejskich norm emisji spalin. Niezależnie od zmiennych faz rozrządu (VTEC) sterowanych elektronicznie skoków zaworów, niestety w konstrukcjach Hond nie mogło zabraknąć katalizatorów i filtrów cząstek stałych.


Na szczęście są filtry cząstek stałych czy niestety są filtry DPF FAP?

Konieczność uzyskania określonych wartości emisji spalin spowodowało, że w dieslach Hondy (mimo że od nich niemal w całości odeszła) można znaleźć filtry cząstek stałych i katalizatory. A jak wiadomo, podobne urządzenia się zużywają. Konieczna jest wtedy regeneracja filtrów cząstek stałych FAP/DPF, a to z kolei niesie za sobą kolejne wydatki. Zwłaszcza w przypadku, kiedy regeneracja DPF przeprowadzana jest w nieodpowiedni sposób, na przykład poprzez wypalanie wkładu filtra. Efektem zazwyczaj jest stopiony wkład i zniszczony filtr. Odpowiednia regeneracja filtra jest kluczowa do odzyskania jego pełnej sprawności.

 

 

Katalizator z samochodu marki Honda na stole w pracowni przed regeneracją
Regeneracja katalizatorów SCR w pojazdach Honda

 

Katalog Honda filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Honda oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry
Honda civic Lata Produkcji: 01/2006 -
Pojemność: 2.2 CTDI
Oznaczenie Silnika:
Zamiennik JMJ: JMJ1122
Numer OE: PFKL382218;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:
Honda cr-v Lata Produkcji: 01/2007 - 04/2010
Pojemność: 2.2 i-CTDI
Oznaczenie Silnika: 4WD
Zamiennik JMJ: JMJ1172
Numer OE: 18160R07E00;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:
Honda cr-v iii (re) Lata Produkcji: 06/06-
Pojemność: 2.2 i-CTDi 4WD
Oznaczenie Silnika: N22A2
Zamiennik JMJ:
Numer OE: 18160R07E00;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak: 08.016.F
Zamiennik BM Catalysts: BM11237; BM11237P (SiC);
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Honda

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Honda 398
Regeneracja filtra FAP Honda 398
Mycie katalizatora Honda 398
Płukanie katalizatora SCR Honda 398
Naprawa filtra cząstek stałych Honda 398
Regeneracja, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Honda 1490
Wycinanie katalizatora Honda, usuwanie katalizatora Honda 0 *
Serwisowe wypalanie filtra DPF Honda 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora do samochodu marki Honda

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

Wszystkie wysłane poprzez nasz serwis filtry trafiają do najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji filtrów DPF, FAP i katalizatorów w Stalowej Woli.

Komentarze

Damian 2023-01-24 14:35:13

Regeneracja filtrów DPF i czyszczenie katalizatorów jest ważnym elementem utrzymania prawidłowego działania i wydajności pojazdu. Jeśli filtr cząstek stałych jest zapchany, może to prowadzić do problemów z jednostką napędową, takich jak spadek mocy, wzrost zużycia paliwa, dymienie z rury wydechowej, szarpanie lub brak reakcji silnika na pedał gazu, kontrolka silnika oraz błąd katalizatora.
Regeneracja filtrów DPF i czyszczenie katalizatorów może być kosztowne, ale jest to koszt, który może być opłacalny w dłuższej perspektywie, ponieważ pozwala na utrzymanie wydajności pojazdu i zwiększenie jego trwałości.
Jeśli masz problemy z filtrem DPF lub katalizatorem w swoim Honda, warto skontaktować się z serwisem specjalizującym się w regeneracji i czyszczeniu tych elementów, aby uzyskać profesjonalną pomoc i dokładną wycenę usługi.

Bartek 2022-08-29 09:13:31

Czyściłem filtr z mojej Hondy i efekty naprawdę bardzo dobre. Polecam usługę regeneracji DPF.

Michał 2019-10-29 15:05:26

Jestem fanem Hondy, ale ja jednak ze względu na to, że te filtry się w dieslach zapychają, to wybieram wersję w benzynie.

Adrian 2019-10-21 09:13:53

Miałem u siebie w Hondzie filtr dpf, ale wkład filtra był uszkodzony i niestety byłem zmuszony zakupić nowy filtr dpf.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.