Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Czyszczenie filtrów DPF / FAP i regeneracja katalizatorów Honda

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów - Honda

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

W którym serwisie możliwa jest możliwość czyszczenia filtrów cząstek stałych dla pojazdów marki Honda?

Uszkodzone filtry cząstek stałych można wyremontować w autoryzowanych serwisach. Jest to bardzo dogodna możliwość, gdyż do zakładu filtry cząstek stałych i katalizatory można dostarczyć samodzielnie lub ustalić usługę kurierską, która zawiera transport filtrów DPF i FAP do warsztatu i z powrotem na wskazany przez klienta adres.

Jak przebiega realizacja poddania czyszczeniu filtrów z samochodów osobowych marki Honda w specjalistycznym zakładzie?

W specjalistycznym zakładzie w celu realizacji renowacji filtrów cząstek stałych z osobówek z koncernu Honda pracujemy zgodnie z określonymi procedurami, do jakich zaliczają się:
  • Odbiór od klientów filtrów i katalizatorów SCR przywiezionych do warsztatu osobiście bądź dzięki pomocy współpracującej z nami firmy kurierskiej.
  • Skierowanie filtrów z osobówek wyprodukowanych przez koncern Honda do pracowni, gdzie wziernikowo testowany jest poziom uszkodzeń.
  • Jeśli kondycja filtra DPF wskazuje na konieczność czyszczenia na zaawansowanych technologicznie urządzeniach, filtr trafia do maszyny służącej do regeneracji.
  • Realizacja ponownych testów na wyczyszczonych i wysuszonych filtrach cząstek stałych z aut produkcji Honda.
  • Wydruk raportów dostarczających informacji na temat stanu filtrów po renowacji oraz doręczenie naprawionych elementów do zleceniodawcy.

Ile potrzeba zapłacić za wykonanie usługi remontu filtrów dla samochodów z logo Honda zasilanych silnikiem wysokoprężnym?

Opłata wiążąca się z usługą czyszczenia filtrów dla samochodów osobowych z koncernu Honda jest naprawdę opłacalna i sięga niewielki procent ceny filtra ze sklepowej półki.

Jak najszybciej dotransportować filtry cząstek stałych pojazdów z logo Honda, aby na terenie specjalistycznej pracowni mogła być przeprowadzona renowacja?

W pracowni naprawy filtrów DPF i FAP udostępniamy klientom zastosowanie jednej z dwóch opcji: filtry DPF i FAP można samemu przywieźć do warsztatu albo zamówić jednego z naszych kurierów, który zajmie się przewozem filtrów cząstek stałych i katalizatorów do serwisu i z powrotem do klienta.

Jakiej kategorii filtry DPF z osobówek z logo Honda można poddawać naprawie filtrów cząstek stałych?

Zasadniczo każdego rodzaju filtry FAP można poddawać oczyszczaniu, w tym:
  • filtry i katalizatory SCR do osobówek,
  • filtry DPF i FAP do pojazdów ciężarowych,
  • filtry DPF i FAP do aut użytkowych.

Jakiego rodzaju sygnały uszkodzenia filtrów w samochodach z koncernu Honda i informują o tym, że filtr FAP powinien zostać przeznaczony do wykonania czyszczenia filtrów?

Charakterystyczne symptomy nieprawidłowego działania filtrów cząstek stałych i katalizatorów w samochodach marki Honda to:
  • zwiększony pobór paliwa;
  • wahania obrotów;
  • wzrost emisji sadzy;
  • problemy z odpaleniem silnika;
  • zmniejszona moc.

Czemu należy przeprowadzić regenerację filtrów z samochodów marki Honda w autoryzowanym zakładzie?

Opłaca się wybrać nasze usługi koncentrujące się na czyszczenia filtrów DPF w pojazdach z koncernu Honda, dlatego, że:
  • Nasze usługi są wysokiej jakości.
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju.
  • Mamy niskie ceny.
  • Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.

Modele samochodu Honda:

Honda

Jeśli powiemy o największym producencie silników na świecie, jednym z największych producentów samolotów, maszyn budowlanych, motocykli i samochodów i wynalazcy szprych rowerowych, nie będziemy mogli mówić o nikim innym jak o Soichiro Honda i jego koncernie, który dziś jest motoryzacyjnym gigantem. Jak to się stało, że 15-latek, który opuścił dom rodzinny, żeby pracować w warsztacie samochodowym, swojego czasu był jednym z najbogatszych ludzi na świecie, a jego zakład jest rozpoznawalny na całym świecie?


Soichiro Honda – czyli wszystko zaczyna się od człowieka.

Każda historia wielkiego zakładu zaczyna się od historii człowieka, nie inaczej jest i w tym wypadku. Nastolatek po zdobyciu doświadczenia w warsztacie samochodowym, w wieku 21 założył swoją własną filię warsztatu. Już w wieku 23 lat Honda opatentował swój pierwszy wynalazek, czyli metalowe szprychy rowerowe. Dzięki zarobionym w ten sposób pieniądzom założył swoją fabrykę produkującą pierścienie do tłoków (sprzedaną później innemu japońskiemu potentatowi). Prócz pojedynczych egzemplarzy samochodów sportowych firma Hondy tworzyła rowery napędzane silnikiem, a następnie motocykle. Swój pierwszy seryjny samochód Honda wprowadził na rynek w 1953 roku i był to lekki, niewielki samochód użytkowy. Mniej więcej 10 lat później Honda zaczął święcić tryumfy w Formule 1, a jego silniki zbierały laury.


Nowoczesność w motoryzacji

Wiele ciekawych usprawnień zostało wprowadzonych przez japońskiego inżyniera w jego maszynach, a do najciekawszych należą na przykład pierwsze systemy nawigacji, czy silniki na ładunek warstwowy. Mimo wszystko w nowoczesnych jednostkach napędowych diesla wprowadzonych do aut Hondy (już po śmierci Soichiro) we współpracy z Roverem, a później BMW nie udało się uchronić samochodów Hondy przed wpływem amerykańskich i europejskich norm emisji spalin. Niezależnie od zmiennych faz rozrządu (VTEC) sterowanych elektronicznie skoków zaworów, niestety w konstrukcjach Hond nie mogło zabraknąć katalizatorów i filtrów cząstek stałych.


Na szczęście są filtry cząstek stałych czy niestety są filtry DPF FAP?

Konieczność uzyskania określonych wartości emisji spalin spowodowało, że w dieslach Hondy (mimo że od nich niemal w całości odeszła) można znaleźć filtry cząstek stałych i katalizatory. A jak wiadomo, podobne urządzenia się zużywają. Konieczna jest wtedy regeneracja filtrów cząstek stałych FAP/DPF, a to z kolei niesie za sobą kolejne wydatki. Zwłaszcza w przypadku, kiedy regeneracja DPF przeprowadzana jest w nieodpowiedni sposób, na przykład poprzez wypalanie wkładu filtra. Efektem zazwyczaj jest stopiony wkład i zniszczony filtr. Odpowiednia regeneracja filtra jest kluczowa do odzyskania jego pełnej sprawności.

 

 

Katalizator z samochodu marki Honda na stole w pracowni przed regeneracją
Regeneracja katalizatorów SCR w pojazdach Honda

 

Katalog Honda filtrów cząstek stałych DPF, FAP i katalizatorów, oraz zamienniki JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts oraz Veneporte

Katalog oryginalnych filtrów cząstek stałych DPF FAP i katalizatorów Honda oraz ich zamienników JMJ, Bosal, Walker, Novak, BM Catalysts, a także Veneporte.
Marka Model Inne parametry
Honda civic Lata Produkcji: 01/2006 -
Pojemność: 2.2 CTDI
Oznaczenie Silnika:
Zamiennik JMJ: JMJ1122
Numer OE: PFKL382218;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:
Honda cr-v Lata Produkcji: 01/2007 - 04/2010
Pojemność: 2.2 i-CTDI
Oznaczenie Silnika: 4WD
Zamiennik JMJ: JMJ1172
Numer OE: 18160R07E00;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak:
Zamiennik BM Catalysts:
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:
Honda cr-v iii (re) Lata Produkcji: 06/06-
Pojemność: 2.2 i-CTDi 4WD
Oznaczenie Silnika: N22A2
Zamiennik JMJ:
Numer OE: 18160R07E00;
Zamiennik Bosal:
Zamiennik Walker:
Zamiennik Novak: 08.016.F
Zamiennik BM Catalysts: BM11237; BM11237P (SiC);
Numer Delphi:
Konie Mechaniczne:
Kilowaty:
Długość:
Numer Veneporte:
Norma Emisji Spalin:
Cena:

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów Honda

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie filtra DPF Honda 398
Regeneracja filtra FAP Honda 398
Mycie katalizatora Honda 398
Płukanie katalizatora SCR Honda 398
Naprawa filtra cząstek stałych Honda 398
Regeneracja, mycie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych Honda 1490
Wycinanie katalizatora Honda, usuwanie katalizatora Honda 0 *
Serwisowe wypalanie filtra DPF Honda 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Damian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtrów DPF i czyszczenie katalizatorów jest ważnym elementem utrzymania prawidłowego działania i wydajności pojazdu. Jeśli filtr cząstek stałych jest zapchany, może to prowadzić do problemów z jednostką napędową, takich jak spadek mocy, wzrost zużycia paliwa, dymienie z rury wydechowej, szarpanie lub brak reakcji silnika na pedał gazu, kontrolka silnika oraz błąd katalizatora. Regeneracja filtrów DPF i czyszczenie katalizatorów może być kosztowne, ale jest to koszt, który może być opłacalny w dłuższej perspektywie, ponieważ pozwala na utrzymanie wydajności pojazdu i zwiększenie jego trwałości. Jeśli masz problemy z filtrem DPF lub katalizatorem w swoim Honda, warto skontaktować się z serwisem specjalizującym się w regeneracji i czyszczeniu tych elementów, aby uzyskać profesjonalną pomoc i dokładną wycenę usługi.
Bartek
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Czyściłem filtr z mojej Hondy i efekty naprawdę bardzo dobre. Polecam usługę regeneracji DPF.
Michał
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 5 lat temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jestem fanem Hondy, ale ja jednak ze względu na to, że te filtry się w dieslach zapychają, to wybieram wersję w benzynie.
Adrian
star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Wystawiono 5 lat temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Miałem u siebie w Hondzie filtr dpf, ale wkład filtra był uszkodzony i niestety byłem zmuszony zakupić nowy filtr dpf.