Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Regeneracja filtrów DPF / FAP i czyszczenie katalizatorów dla Honda Cr-V III (RE)

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Honda Cr-V III (RE)

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

Produkcja modelu Honda Cr-V z segmentu trzeciej generacji rozpoczęła się w 2006 roku, a w 2007 roku model ten pojawił się na rynku europejskim. Z racji tego, że była to już kolejna generacja, japoński koncern musiał podnieść poprzeczkę w rozwiązaniach stosowanych w tym aucie. Biorąc pod uwagę wygląd, samochód przypomina bardziej osobówkę aniżeli rasową terenówkę. Model z trzeciej generacji został obniżony i skrócony. Kierunkowskazy są wbudowane w lusterka, a jeśli chodzi o wnętrze, prezentuje się ono na wysokim poziomie. Produkcja tej generacji, jednocześnie ustępując kolejnej, zakończyła się w 2011 roku.


Wypalanie filtra DPF Honda CRV (III generacja)

Każdy posiadacz auta z silnikiem Diesla po pewnym czasie zaczyna się zastanawiać, czy jego filtr cząstek stałych będzie wymagał serwisowego wypalania i kiedy to nastąpi. Z racji tego, że opisywana Honda CRV DPF posiada, temat jest jak najbardziej aktualny. W tym miejscu warto zaznaczyć, że wypalanie filtra cząstek stałych może odbywać się zarówno aktywnie, jak i pasywnie. Jeśli mowa o wypalaniu aktywnym odbywa się ono w serwisie i jest ono wymuszone poprzez podłączenie komputera diagnostycznego. Z kolei wypalanie pasywne odbywa się podczas jazdy. Honda kontrolka DPF informuje nas o tym, że taki proces jest zainicjowany. Jest to sygnał, że sadzy w filtrze jest na tyle dużo, że trzeba ją wypalić. Nie jest to możliwe podczas jazdy po mieście, więc aby ten proces mógł dojść do skutku, trzeba wybrać się w dalszą trasę. Najlepszym wyborem w tym wypadku jest wybór drogi ekspresowej lub po prostu autostrady. Taką jazdę na stałych obrotach i prędkości należy utrzymywać przez około 20 – 30 minut. Najmniej problemów z filtrem cząstek stałych DPF zgłaszają kierowcy, dla których dłuższe trasy są codziennością. Przy wypalaniu filtrów cząstek stałych warto również wspomnieć o innej metodzie, a mianowicie czyszczeniu filtra DPF metodą wodną, inaczej nazywaną również hydrodynamiczną. Jest to niewątpliwie innowacyjna metoda, która polega pierw na podaniu dawki sprężonego powietrza do filtra, a następnie wody pod ciśnieniem. W ten sposób usuwa się zanieczyszczenia z jego wnętrza. Przeprowadzenie czyszczenia taką metodą daje lepszy efekt końcowy, ponieważ wnętrze filtra cząstek stałych zostaje wyczyszczone dokładniej aniżeli podczas wypalania. Zarówno w przypadku opisywanego auta Hondy Cr-V trzeciej generacji, jak i modelu Honda Civic 2.2 CDTI DPF wypalanie czy też czyszczenie jest nieuniknione prędzej, czy później.

Slider image

W jakim serwisie jest dostępna usługa naprawy filtrów cząstek stałych dla aut wyprodukowanych przez koncern Honda model Cr-V III (RE)?

Działające nieprawidłowo filtry DPF z osobówek wyprodukowanych przez koncern Honda model Cr-V III (RE) można naprawić w jednej z pracowni zarejestrowanej na naszej stronie. Aby procedura oczyszczania mogła zostać przeprowadzona, filtry cząstek stałych trzeba przywieźć bezpośrednio lub zarezerwować usługę kuriera, która obejmuje transport filtrów do warsztatu oraz z powrotem na wskazany przez klienta adres.

W jaki sposób odbywa się realizacja oczyszczania filtrów z samochodów osobowych marki Honda model Cr-V III (RE) w autoryzowanym warsztacie?

Aby przeprowadzić proces renowacji filtrów z osobówek marki Honda model Cr-V III (RE), postępujemy zgodnie z określonymi procedurami, do których należą:
  • Odbiór od klientów filtrów DPF i FAP dostarczonych do warsztatu z pomocą kuriera bądź osobiście przez klienta.
  • Doręczenie filtrów FAP z aut marki Honda model Cr-V III (RE) do firmy, gdzie z zastosowaniem specjalnej aparatury diagnostycznej testuje się poziom uszkodzeń.
  • Przeznaczenie filtra cząstek stałych do regeneracji na specjalnych urządzeniach, jeśli wymaga tego jego stan i stopień zanieczyszczenia.
  • Przeprowadzenie kolejnych kontroli na zregenerowanych i osuszonych filtrach z samochodów osobowych marki Honda model Cr-V III (RE).
  • Przygotowanie raportów informujących kondycji filtrów cząstek stałych po procesie regeneracji oraz doręczenie zregenerowanych części do rąk zleceniodawcy.

Czy dużo potrzeba zapłacić za przeprowadzenie usługi czyszczenia filtrów FAP dla osobówek z logo Honda model Cr-V III (RE), które bez właściwie działającego filtra cząstek stałych produkują znaczne ilości zawierających szkodliwe cząstki spalin?

Opłata wiążąca się z usługą regeneracji filtrów dla osobówek z logo Honda model Cr-V III (RE) okazuje się naprawdę korzystna, gdyż zazwyczaj sięga niewielki procent wartości nowego filtra.

W jaki sposób dotransportować filtr cząstek stałych z osobówek marki Honda model Cr-V III (RE) do serwisu, gdzie zrealizowana zostanie regeneracja filtrów DPF?

W serwisie regeneracji filtrów FAP umożliwiamy właścicielom osobówek Honda model Cr-V III (RE) zastosowanie jednej z dwóch opcji: filtr DPF można osobiście dostarczyć do serwisu lub umówić pracownika firmy kurierskiej, który zajmie się wysyłką filtrów DPF i FAP do serwisu i z powrotem do klienta.

Które filtry DPF i FAP da się pojazdów z logo Honda model Cr-V III (RE) kwalifikują się do tego, aby je poddać regeneracji w autoryzowanym zakładzie?

W zasadzie wszystkie filtry FAP z modeli pojazdów marki Honda mogą być poddane regeneracji, w tym:
  • filtry DPF i FAP do osobówek,
  • filtry DPF i FAP do aut ciężarowych,
  • filtry cząstek stałych do pojazdów dostawczych.

Jakie są oznaki niesprawności filtrów FAP w autach marki Honda model Cr-V III (RE), które informują o tym, że filtr DPF nadaje się do renowacji?

W aucie z logo Honda model Cr-V III (RE) najbardziej popularne oznaki zapchanego filtra FAP/DPF to:
  • zwiększone zużycie paliwa.
  • brak możliwości odpalenia auta.
  • skoki obrotów silnika.
  • ograniczenie osiągów.
  • wzrost emisji sadzy.

Z jakiego powodu należy zrealizować oczyszczanie filtrów cząstek stałych z pojazdów marki Honda model Cr-V III (RE) właśnie w naszym autoryzowanym serwisie remontu filtrów cząstek stałych i katalizatorów?

Na temat tego, iż najlepiej wykorzystać ofertę naszego serwisu mówią konkretne argumenty:
  • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
  • Możemy pochwalić się zadowolonymi klientami w całym kraju.
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju.
  • Do wykonanych zleceń dołączamy pełną dokumentację.
Filtr DPF i FAP Honda Cr-V III (RE) wyczyszczony na odpowiedniej maszynie gotowy do wysyłki
Filtr cząstek stałych DPF FAP Honda Cr-V III (RE)

Filtr cząstek stałych DPF FAP Honda Cr-V III (RE)

Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów samochodów marki Honda Cr-V III (RE) i innych

Cena i koszt (netto)
Czyszczenie DPF do samochodów marki Honda, model Cr-V III (RE) 398
Regeneracja FAP do samochodów marki Honda, model Cr-V III (RE) 398
Mycie katalizatorów do samochodów marki Honda model Cr-V III (RE) 398
Płukanie katalizatorów SCR do samochodów marki Honda model Cr-V III (RE) 398
Naprawa filtra cząstek stałych marki Honda model Cr-V III (RE) 398
Czyszczenie, płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych marki Honda 1490
Wycinanie katalizatora, usuwanie katalizatora marki Honda model Cr-V III (RE) 0 *
Serwisowe wypalanie filtra DPF marki Honda model Cr-V III (RE) 250
* metoda prawnie zabroniona
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
Co o tym myślisz?

Komentarze

Paweł
star star star star star
Wystawiono 11 miesiecy temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Honda CR-V III (RE) to trzecia generacja popularnego SUV-a produkowanego przez japońską firmę Honda w latach 2006-2012. Ten model był dostępny w różnych wersjach wyposażenia oraz z różnymi silnikami, w tym także z silnikami wysokoprężnymi, wymagającymi zastosowania filtra cząstek stałych (DPF/FAP). Honda CR-V III (RE) charakteryzuje się przestronnym wnętrzem oraz niezawodnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. W zależności od wersji wyposażenia modelu, pojazd może być wyposażony w klimatyzację, system audio, system nawigacji satelitarnej, tempomat, system kontroli trakcji i stabilizacji oraz wiele innych przydatnych funkcji. Filtr cząstek stałych (DPF/FAP) jest elementem układu wydechowego, który usuwa cząstki stałe z gazów spalinowych przed ich wypuszczeniem do atmosfery. Jeśli DPF/FAP zostanie zanieczyszczony, może to prowadzić do spadku osiągów samochodu oraz zwiększenia emisji szkodliwych substancji. W skrajnych przypadkach, nagromadzenie się zanieczyszczeń w DPF/FAP może doprowadzić do awarii silnika. Czyszczenie katalizatora jest natomiast konieczne, gdy zostanie zanieczyszczony przez spaliny lub inne substancje. Zanieczyszczenie katalizatora skutkuje obniżeniem jego skuteczności w redukcji emisji szkodliwych substancji. Czyszczenie katalizatora może być przeprowadzone za pomocą specjalnych preparatów chemicznych lub mechanicznego czyszczenia. W przypadku problemów z DPF/FAP lub katalizatorem, konieczne może być przeprowadzenie regeneracji lub czyszczenia, co pozwala na zachowanie wysokich osiągów i zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji. Z tego powodu, regularne przeglądy i konserwacja samochodu są bardzo ważne, aby zapobiec nagromadzeniu się zanieczyszczeń w tych podzespołach i zminimalizować ryzyko ich awarii.