Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Regeneracja filtrów DPF / FAP i czyszczenie katalizatorów w Kobylanka

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Kobylanka

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Slider image

Czy w można wyremontować filtry DPF i FAP?

Filtry cząstek stałych w można naprawić w autoryzowanych serwisach filtrów FAP jak również wykonać telefon oraz uzgodnić odbiór naszym kurierem.

Jak odbywa się remont filtrów FAP w ?

  • Nadajemy filtr cząstek stałych kurierem bądź dostarczamy we własnym zakresie
  • Filtry cząstek stałych trafiają do pracowni regeneracji gdzie endoskopem badany jest monolit
  • Gdy kondycja filtra daje szansę na skuteczny proces czyszczenia na dedykowanych urządzeniach, filtr cząstek stałych jest montowany do urządzenia do oczyszczania
  • Po zrekonstruowaniu skuteczności pracy filtrów cząstek stałych elementy są jeszcze raz testowane suszone ciepłym powietrzem i razem z dokumentacją przekazujemy do kontrahenta

Ile kosztuje regeneracja filtrów cząstek stałych i katalizatorów w ?

Koszt czyszczenia filtrów FAP nie zmienia się a opiewa na niewielki procent wartości filtra ze sklepu.

W jaki sposób doręczyć filtr FAP do firmy zajmującej się regeneracją w ?

Najlepszym sposobem jest filtry cząstek stałych dostarczyć do pracowni regeneracji filtrów cząstek stałych w kurierem jakiego możemy Państwu zamówić ale naturalnie zapraszamy do odwiedzin w naszym laboratorium gdzie jest możliwość aby przyjrzeć się jak odbywa się regeneracja filtrów cząstek stałych.

Które filtry DPF da się regenerować w ?

W zasadzie wszystkie filtry FAP mogą być poddane czyszczeniu w tym:
    • filtry cząstek stałych do samochodów osobowych
    • filtry FAP do aut dostawczych
    • filtry cząstek stałych do aut ciężarowych

    Jakie są objawy defektu systemu redukcji emisji spalin jakie istnieje możliwość by remontować w ?

    Typowe sygnały defektu systemu redukcji emisji spalin to:
      • spadek osiągów,
      • zwiększone dymienie,
      • zwiększony pobór paliwa,
      • wahania obrotów,
      • problemy z odpaleniem silnika.

      Czemu warto postawić na pracownie w oraz nasz portal?

      Warto wykorzystać nasze usługi ponieważ:
        • Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
        • Nasze usługi są wysokiej jakości.
        • Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części.
        • Każde zrealizowane w naszych pracowniach zlecenie ma pełną dokumentację.
        • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju.
        Slider image

        Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów w

        Cena i koszt (netto)
        Czyszczenie filtra DPF w 398
        Regeneracja filtra FAP w 398
        Mycie katalizatora w 398
        Płukanie katalizatora SCR w 398
        Naprawa filtra cząstek stałych w 398
        Czyszczenie płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych w 1490
        Wycinanie filtra cząstek stałych, usuwanie filtra cząstek stałych w 0 *
        Serwisowe wypalanie filtra DPF w 250
        * metoda prawnie zabroniona
        Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
        Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

        Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

        Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Dostępne w  punkty wysyłki, z których można wysłać zdemontowany filtr DPF/FAP do czyszczenia w specjalistycznej pracowni

        Znajdź najbliższy punkt odbioru w i wygodnie wyślij filtr DPF z do regeneracji i czyszczenia

        Z filtry DPF i katalizatory można wysłać do pracowni regeneracji zarówno z pomocą kuriera, którego zamawiają nasi logistycy, jak również skorzystać z jednego z wielu punktów odbioru, z poniższej tabeli.
        Miasto Dzielnica/osiedle Numer paczkomatu Współrzędne GPS
        Kobylanka
        Szczecińska
        KOY01A Pokaż na mapie
        Co o tym myślisz?

        Komentarze

        Rafał
        star star star star star
        Wystawiono Rok temu
        Czy ten komentarz był pomocny?
        Regeneracja filtrów DPF/FAP i czyszczenie katalizatorów jest zazwyczaj skutecznym sposobem przywrócenia właściwego działania tych podzespołów. Jednakże istnieją pewne przypadki, w których regeneracja nie ma sensu lub nie jest skuteczna. Oto kilka sytuacji, w których regeneracja filtrów DPF/FAP i czyszczenie katalizatorów nie są wskazane: Ciężkie uszkodzenia mechaniczne: Jeśli filtry DPF/FAP lub katalizatory są poważnie uszkodzone mechanicznie, np. poprzez pęknięcie lub uszkodzenie obudowy, to regeneracja nie będzie skuteczna. W takich przypadkach konieczna może być wymiana całego podzespołu. Uszkodzenia termiczne: Jeśli filtry DPF/FAP lub katalizatory uległy uszkodzeniu termicznemu, np. z powodu przegrzania silnika, to regeneracja również nie będzie skuteczna. W takim przypadku wymagana jest wymiana uszkodzonego podzespołu. Nagromadzenie zbyt dużych ilości zanieczyszczeń: Jeśli filtry DPF/FAP lub katalizatory są zbyt mocno zatkane i nagromadziły zbyt dużą ilość zanieczyszczeń, to regeneracja może okazać się nieskuteczna. W takim przypadku konieczna może być wymiana podzespołu lub czyszczenie mechaniczne. Problemy z innymi podzespołami: Problemy z innymi podzespołami, takimi jak wtryskiwacze, mogą prowadzić do nagromadzenia się zanieczyszczeń w filtrach DPF/FAP i katalizatorach. W takich przypadkach konieczne jest naprawienie problemów z innymi podzespołami, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom filtrów DPF/FAP i katalizatorów. Wniosek jest taki, że regeneracja filtrów DPF/FAP i czyszczenie katalizatorów są zwykle skutecznymi sposobami przywrócenia ich właściwego działania, ale w niektórych przypadkach mogą okazać się nieskuteczne. W takich przypadkach konieczna może być wymiana uszkodzonego podzespołu lub naprawienie problemów z innymi podzespołami.