Miasto - Gdańsk - Desktop Miasto - Gdańsk - Mobilne

Regeneracja filtrów DPF / FAP i czyszczenie katalizatorów w Smolec

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF/FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów Smolec

  • check

    Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    Czas realizacji 1-2 dni robocze

  • check

    GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Slider image

Jak w Smolcu można naprawić filtry cząstek stałych?

Elementy układu redukcji emisji spalin w Smolcu można naprawić w jednym z dostępnych zakładów regeneracji filtrów DPF jak również skontaktować się telefonicznie i ustalić odbiór kurierem.

W jaki sposób przebiega remont filtrów cząstek stałych w Smolcu?

  • Odbieramy filtry DPF i FAP naszym kurierem bądź dostarczamy do pracowni
  • Filtry DPF i FAP trafiają do przedsiębiorstwa gdzie endoskopem badany jest poziom uszkodzeń
  • Jeżeli kondycja filtra lub katalizatora umożliwia przeprowadzenie czyszczenia na wyznaczonych do tego urządzeniach, filtr jest instalowany do przyrządu do oczyszczania
  • Po odnowieniu skuteczności pracy filtrów FAP części są jeszcze raz sprawdzane suszone ciepłym powietrzem oraz razem z raportami przekazujemy do klienta

Ile kosztuje naprawa filtrów FAP w Smolcu?

Koszt naprawy filtrów nie ulega zmianom a wynosi ułamek kosztu filtra ze sklepu.

Jak dotransportować filtry DPF i FAP do pracowni w Smolcu?

Najlepszym sposobem jest filtry cząstek stałych przesłać do zakładu regeneracji w Smolcu kurierem którego możemy dla Państwa zamówić aczkolwiek oczywiście zachęcamy do osobistej wizyty w naszym laboratorium gdzie jest możliwość aby przyjrzeć się jak odbywa się proces czyszczenia filtrów cząstek stałych.

Które filtry DPF i FAP można remontować w Smolcu?

W praktyce wszystkie filtry cząstek stałych można poddawać regeneracji w tym:
    • filtry cząstek stałych do aut osobowych
    • filtry cząstek stałych do samochodów użytkowych
    • filtry DPF i FAP do TIR-ów

    Jakie można wymienić sygnały niesprawności układu redukcji emisji spalin jakie istnieje możliwość by remontować w Smolcu?

    Klasyczne sygnały usterki filtrów DPF i FAP to:
      • spadek osiągów,
      • wzrost emisji sadzy,
      • zwiększone zużycie paliwa,
      • wahania obrotów,
      • niemożność rozruchu silnika.

      Czemu należy postawić na pracownie w Smolcu i nasz portal?

      Polecamy wykorzystać nasze usługi gdyż:
        • Mamy bardzo atrakcyjne ceny.
        • Mamy 100% skuteczności.
        • Wszystkie zregenerowane filtry i katalizatory mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów.
        • Do wykonanych zleceń dołączamy pełną dokumentację.
        • Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju.
        Slider image

        Cennik czyszczenia i regeneracji filtrów DPF/FAP i katalizatorów w Smolcu

        Cena i koszt (netto)
        Czyszczenie filtra DPF w Smolcu 398
        Regeneracja filtra FAP w Smolcu 398
        Mycie katalizatora w Smolcu 398
        Płukanie katalizatora SCR w Smolcu 398
        Naprawa filtra cząstek stałych w Smolcu 398
        Czyszczenie płukanie DPF/FAP i katalizatorów do samochodów ciężarowych w Smolcu 1490
        Wycinanie katalizatora SCR, usuwanie katalizatora SCR w Smolcu 0 *
        Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych w Smolcu 250
        * metoda prawnie zabroniona
        Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
        Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

        Zarezerwuj termin regeneracji filtra DPF/FAP lub katalizatora

        Bardzo prosimy o pozostawienie danych niezbędnych do skontaktowania się w sprawie ustalenia terminu wykonania usługi czyszczenia bądź regeneracji filtra FAP / DPF lub katalizatora.

        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Uzupełnij pole poprawnymi danymi.
        Dostępne w Smolcu punkty wysyłki, z których można wysłać zdemontowany filtr DPF/FAP do czyszczenia w specjalistycznej pracowni

        Znajdź najbliższy punkt odbioru w Smolcu i wygodnie wyślij filtr DPF z Smolca do regeneracji i czyszczenia

        Z Smolca filtry DPF i katalizatory można wysłać do pracowni regeneracji zarówno z pomocą kuriera, którego zamawiają nasi logistycy, jak również skorzystać z jednego z wielu punktów odbioru, z poniższej tabeli.
        Miasto Dzielnica/osiedle Numer paczkomatu Współrzędne GPS
        Smolec
        Bukowa
        SMC01A Pokaż na mapie
        Co o tym myślisz?

        Komentarze

        Robert
        star star star star star
        Wystawiono Rok temu
        Czy ten komentarz był pomocny?
        Mycie wodne to jedna z metod regeneracji filtrów DPF/FAP i czyszczenia katalizatorów, która polega na płukaniu zanieczyszczeń z filtrów/katalizatorów za pomocą wody. Metoda ta jest stosunkowo prosta i polega na zanurzeniu filtra/katalizatora w specjalnym zbiorniku z wodą i zastosowaniu odpowiedniego ciśnienia, które usuwa zanieczyszczenia z jego powierzchni. Mycie wodne jest jednym z najbezpieczniejszych sposobów na regenerację filtrów DPF/FAP i czyszczenie katalizatorów, ponieważ nie wymaga użycia żadnych preparatów chemicznych, które mogą uszkodzić wrażliwe elementy filtra/katalizatora. Metoda ta jest również stosunkowo szybka i wydajna, co oznacza, że można ją stosować w dużej ilości przypadków, a także może być stosowana do czyszczenia innych elementów silnika. Wadą metody mycia wodnego jest to, że nie zawsze jest ona w stanie usunąć wszystkie nagromadzone zanieczyszczenia, szczególnie jeśli filtry/katalizatory są mocno zabrudzone. W takich przypadkach konieczne może być użycie innych metod regeneracji, takich jak czyszczenie chemiczne lub wymiana elementów. Warto pamiętać, że mycie wodne powinno być wykonywane przez doświadczonych specjalistów, ponieważ niewłaściwe użycie tej metody może doprowadzić do uszkodzenia filtra/katalizatora, a także do zanieczyszczenia środowiska naturalnego.