Filtr DPF 1425079J50

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 1425079J50!

Filtr DPF 1425079J50
Filtr DPF 1425079J50

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1425079J50 pasujący przykładowo do Fiat SEDICI (FY_) z silnikiem 1.9 D Multijet możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1176


Filtr cząstek stałych 1425079J50 | Dlaczego DPF/FAP się zatyka?

 

Filtr cząstek stałych 1425079J50 | Dlaczego DPF/FAP się zatyka?
Filtr cząstek stałych 1425079J50 | Dlaczego DPF/FAP się zatyka?


Filtr cząstek stałych się zapycha, ponieważ tak wygląda jego praca w ciężkich i brudnych warunkach. W jego wnętrzu gromadzi się sadza, a po czasie już nie tylko sadza, ale także popiół. Nie ma innej rady, jak usunięcie tych osadów, ale w sposób skuteczny, aby najbardziej, jak jest to możliwe, odwlec w czasie ponownie występujący problem. Jak więc to zrobić? Otóż, kiedy wyświetli Ci się odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka, powinieneś podjąć się wypalania sadzy. Nie jest to trudne, jednak wymagany jest do tego czas i odpowiedni styl jazdy (jeśli wykonujesz regenerację pasywną).

Wzmożone zanieczyszczenie filtra cząstek stałych może także powodować stosowanie złych olejów silnikowych, złej jakości oleju napędowego, nieprawidłowa jazda, która wpływa na silnik, DPF/FAP i turbosprężarkę i tak dalej… Zatem, jak widzisz, istnieją różne możliwości, które mają znaczący wpływ na pracę większości podzespołów znajdujących się w pojeździe.

Aby Ci uzmysłowić, że bardzo ważna jest regeneracja filtra cząstek stałych, to podamy Ci nowego filtra cząstek stałych cenę. Jeśli doszło do zniszczenia podzespołu, nieunikniona będzie jego wymiana, natomiast cena za nową część waha się od około 2 tysięcy złotych wzwyż. Wszystko zależy od rodzaju montowanego filtra, jednak należy mieć świadomość, że nie jest to tanie.


DPF 1425079J50 | Filtr cząstek stałych - czyszczenie i koszt za wykonanie usługi w serwisie

Usługa, która wykonywana jest w serwisie, charakteryzuje się lepszą skutecznością i tym samym – efekty będą o wiele dłuższe. U nas możesz oczyścić DPF/FAP w specjalistycznej maszynie przy użyciu wody pod ciśnieniem. Ten sposób uwalnia filtr z wszelakich zanieczyszczeń, a Ty w ciągu jednego dnia otrzymujesz – można tak powiedzieć – nowy podzespół i to za kilkaset złotych, a nie kilka tysięcy złotych.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy