Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 1429991 !
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1429991 pasujący przykładowo do Alfa Romeo GT (937_) z silnikiem 1.9 JTD i Ford Mondeo z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• JMJ 1087;
• BM11110.
Filtr cząstek stałych 1429991 | Regeneracja aktywna a regeneracja w serwisie
Regeneracja aktywna jest jedną z metod oczyszczania filtra cząstek stałych z sadzy. Polega ona na wypalaniu osadów na zaparkowanym pojeździe, z dala od ludzi przez dużą ilość wydostawania się zanieczyszczeń z układu wydechowego pojazdu. Sadza wypali się skutecznie po osiągnięciu przez spaliny wysokiej temperatury, a w tym pomoże podniesienie obrotów i utrzymanie takiego stanu przez kilkanaście minut. Po ukończonej czynności wypalania sadzy pamiętaj o wymianie oleju wraz z filtrem oleju.
Masz także inna możliwość przeprowadzenia regeneracji DPF, która odbywa się w sposób naturalny, zatem podpowiemy Ci, jak wypalić DPF będąc w podróży.
Najważniejsze czynności, o których nie powinieneś zapomnieć to: znalezienie odpowiednich warunków do przyspieszonej jazdy i podniesienia obrotów, utrzymanie takiego stylu jazdy przez około 20 min i obserwacja całego procesu. Nie wyłączaj silnika, gdy sadza całkowicie nie wypaliła się z filtra cząstek stałych!
A co ile km wypala się DPF? Dobrze pracujący filtr, w którym nie rozpoznano żadnych niepokojących objawów zużycia, powinien chcieć wypalać się po przejechaniu około 400 do 700 kilometrów.
DPF 1429991 | Regeneracja DPF - na jak długo?
Wypalanie filtra cząstek stałych nie zastąpi prawdziwej regeneracji filtra cząstek stałych, dlatego, że efekty nie będą tak długotrwałe, jak po oczyszczeniu podzespołu przy pomocy wody i wysokiego ciśnienia. Ten rodzaj regeneracji jest o wiele bardziej polecany właśnie przez swoją skuteczność i długotrwałość, a oprócz tego nie zapłacisz dużo za tę usługę. Pamiętaj także, że to, jak długo te efekty będą odczuwalne, zależy w głównej mierze od Ciebie i eksploatacji Twojego pojazdu.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze