Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1580820!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1580820 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) z silnikiem 1.6 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1090
Filtr cząstek stałych 1580820 | Wypalanie osadów z DPF/FAP
Obowiązkiem każdego posiadacza pojazdów z dieslem jest regeneracja filtra cząstek stałych. Możesz, a nawet musisz pamiętać o wypalaniu DPF/FAP oraz w późniejszym czasie umówić się na wizytę w ASO w celu doprowadzenia do dokładniejszego oczyszczania podzespołu.
Zajmijmy się więc teraz tematem, jak wymusić wypalanie DPF? Podczas gdy jesteś pewny, ze Twój filtr DPF domaga się regeneracji, najlepiej, abyś w tym momencie podniósł prędkość jazdy wraz z obrotami, ponieważ spaliny się rozgrzeją, a to ułatwi wypalenie sadzy. Jeśli jednak nie masz do tego warunków, możesz także wykonać je na postoju oraz w serwisie. Właściwie nie ma większej różnicy pomiędzy wypalaniem na postoju a w trybie serwisowym. W obu przypadkach sterownik silnika inicjuje podanie nowej porcji paliwa w celu zwiększenia temperatury spalin umożliwiającej dopalenie sadzy.
Jeśli zbyt późno zabrałeś się za przeprowadzenie regeneracji filtra cząstek stałych i objawy sugerujące mocne zatkanie albo i uszkodzenie go są bardzo uciążliwe, to nie lekceważ ich, tylko od razu udaj się do serwisu.
DPF 1580820 | Wymiana DPF i cena
Jeśli filtr został uszkodzony podczas regeneracji albo w trakcie użytkowania, z pewnością musisz go wymienić. Licz się z kosztami, ponieważ cena nowego filtra cząstek stałych potrafi być naprawdę wysoka (nawet kilka tysięcy złotych) i należy także doliczyć koszt robocizny. Najlepiej skontaktować się bezpośrednio z pracownikami ASO, którzy udzielą Ci informacji na ten temat.
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze