Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1583A016!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1583A016 pasujący przykładowo do Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) z silnikiem 2.2 DI-D 4WD możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1025
Filtr cząstek stałych 1583A016 | DPF/FAP – oczyszczać czy usuwać?
Filtr cząstek stałych jest aktualnie uważany za jeden z najbardziej problematycznych podzespołów, jakie wyposażają pojazdy. Ten fakt prowadzi do tego, że niektórzy kierowcy decydują się na radykalny krok, jakim jest całkowite pozbycie się tego podzespołu z układu wydechowego pojazdu.
Warto się jednak zastanowić przed tym, czy nie poniesiesz tego konsekwencji? Filtr DPF/FAP został skonstruowany w celu zmniejszenia emisji szkodliwych związków chemicznych i to, że ma on tendencję do zapychania, jest jak najbardziej normalne. Odpowiednia eksploatacja oraz wypalanie DPF/FAP pozwoli uporać się z zalegającą sadzą.
Zapchany filtr cząstek stałych DPF/FAP podlega regeneracji, właśnie w postaci wypalania oraz w formie fachowego czyszczenia w ASO. Przy metodzie hydrodynamicznego czyszczenia podzespołu jest potrzebny demontaż filtra DPF. Po wyjęciu go z układu wydechowego pojazdu jest on umieszczony w specjalnym roztworze, który ma ułatwić rozpuszczenie sadzy, a następnie trafia on do maszyny, w której zachodzi procedura oczyszczania. Niestety, ale jeśli chcesz oczyścić filtr z wszelkich osadów, w tym z popiołu, to tutaj ręczne czyszczenie DPF nie pomoże. Poza tym wodne czyszczenie DPF i cena tego rodzaju usługi nie jest droga.
DPF 1583A016 | Czy można usunąć filtr DPF/FAP z pojazdów z Dieslem?
Usuwanie filtra cząstek stałych może przysporzyć Ci trochę kłopotów, chociażby podczas rutynowych kontroli drogowych oraz przeglądu technicznego (niepozytywny wynik badania). Tak czy inaczej, ponowny montaż tego podzespołu będzie nieunikniony, ponieważ po wejściu w życie normy EURO VI ilość wydobywających się spalin jest jeszcze bardziej ograniczona.
Popularne wpisy
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Komentarze