Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 1607488480!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1607488480 pasujący przykładowo do Peugeot 508 I (8D_) z silnikiem 2.0 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1232
Filtr cząstek stałych 1607488480 | Samoregeneracja DPF/FAP
Wykonywanie wypalania filtra cząstek stałych jest czynnością potrzebną, aby odblokować jego zapchane kanaliki. Pamiętaj, że procedura wypalania DPF wymaga cierpliwości, aby sadza swobodnie mogła się dopalić. Czym więc charakteryzuje się regeneracja aktywna i pasywna?
• Regeneracja aktywna to inaczej wypalanie na postoju i w tym przypadku powinieneś zaparkować pojazd w bezpiecznym miejscu, z dala od ludzi. Następnie istotne jest, aby podwyższyć obroty, aby sterownik silnika otrzymał sygnał o podaniu dodatkowej porcji oleju napędowego, która potrzebna jest do podniesienia temperatury spalin, która ułatwi wypalenie sadzy;
• Regeneracja pasywna to wypalanie w trasie – najlepsza metoda, ponieważ nie obciąża silnika. Podczas jazdy naturalnie zwiększasz prędkość jazdy wraz z obrotami. Dzięki temu spaliny są rozgrzane, więc nie ma problemu z wypaleniem sadzy.
Pamiętaj, że samoregeneracja DPF/FAP nie wystarczy, więc nie unikniesz wizyty w serwisie na przeprowadzenie odpowiedniej regeneracji filtra cząstek stałych. Dlaczego regeneracja w serwisie uważana jest za lepszą? Po pierwsze, filtr zostaje w pełni odżywiony i odblokowany z wszelakich osadów, po drugie, przedłużasz jego pracę. Dodatkowo nie zapłacisz dużo, a przez długi czas będziesz cieszyć się efektami.
DPF 1607488480 | Wymiana DPF - cena oraz kiedy wymagana?
Koszt wymiany podzespołu jest bardzo drogi. Sam zakup filtra jest kosztowny, a wypadałoby doliczyć również koszt robocizny wraz z montażem do układu wydechowego. Taka wymiana będzie wymagana w momencie, gdy zostanie stwierdzone uszkodzenie filtra cząstek stałych i nie będzie się on już nadawał do regeneracji.
Popularne wpisy
Jakie konsekwencje może mieć ignorowanie problemu zapchanego filtra DPF? - nie ryzykuj
Gdy filtr DPF w Twoim samochodzie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jazda z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Jakie objawy sugerują konieczność zregenerowania filtra cząstek stałych? - 5 niepokojących symptomów
Pierwszymi objawami zapchanego filtra cząstek stałych DPF, na które należy zwrócić uwagę, są to: ...
Komentarze