Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Zleć regenerację lub kup fabrycznie nowy filtr cząstek stałych 1610280680 !
W naszym serwisie oferujemy:
➤ regenerację filtra cząstek stałych,
➤ sprzedaż fabrycznie nowych filtrów cząstek stałych.
Złóż zamówienie telefoniczne do 12:00,
a filtr, na który zlecisz regenerację,
odbierzemy od Ciebie tego samego dnia!
Jeżeli zamówisz nowy filtr cząstek stałych, zlecenie zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia!
Oprócz zregenerowanego filtra otrzymujesz także:
☑ 2 lata gwarancji specjalistycznej pracowni bez limitu przejechanych kilometrów,
☑ wydruk protokołów wskazujących parametry przepustowości przed i po czyszczeniu filtra,
☑ profesjonalną diagnostykę filtra przeprowadzoną przed usługą regeneracji.
Zadzwoń i zamów filtr DPF 1610280680 już teraz,
profesjonalna regeneracja trwa maksymalnie 2 dni robocze!
Filtr DPF 1610280680 znajduje się w pojazdach takich, jak: Citroen DS3
i można go znaleźć z innym numerem, takim jak:
• JMJ 1194.
Skontaktuj się z nami i sprawdź, jakie rozwiązania możemy przygotować dla Ciebie!
Filtr cząstek stałych 1610280680 | Jakie objawy sygnalizują jego zapchanie?
Jeśli samochód wykazuje objawy takie, jak zaświecona kontrolka DPF, obniżony poziom mocy i słabsze przyspieszenie, a w skrajnych przypadkach widoczna kontrolka check engine i przejście w tryb awaryjny, oznaczać będzie konieczność demontażu i fachowego czyszczenia filtra. W przypadku jego złej kondycji konieczna będzie wymiana na nowy lub regenerowany. Stan techniczny używanego i zapchanego podzespołu jest profesjonalnie sprawdzany w pracowniach takich, jak nasza, gdzie doświadczony diagnosta weryfikuje jego stan jeszcze przed uruchomieniem procedury czyszczenia. Jeśli podzespół przejdzie wstępną kwalifikację, sprawdza się poziom jego przepustowości przed regeneracją, dokumentując osiągnięte parametry.
Po tym następuje procedura właściwa, która za pomocą wody z detergentem pod odpowiednim ciśnieniem, wypłukuje z podzespołu wszelkie zanieczyszczenia, nie naruszając powłok wewnątrz filtra. Następstwem tego jest kolejne sprawdzanie poziomu osiągniętych parametrów i ewentualna powtórka procedury, gdy te nie są zadowalające. Uwieńczeniem jest zabezpieczenie wyczyszczonego wnętrza filtra dedykowanym środkiem wydłużającym jego żywotność i zwrot wysuszonego podzespołu wraz ze zgromadzoną dokumentacją.
Profesjonalny proces czyszczenia jest rozwiązaniem, którego koszty są zdecydowanie niższe w porównaniu do wysokości ceny zakupu fabrycznie nowego podzespołu, a taki w zależności od modelu samochodu może opiewać nawet na kilka tysięcy złotych.
Poznaj fachowe metody przywracania sprawności zużytym filtrom cząstek stałych 1610280680 do Twojego samochodu.
Popularne wpisy
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Komentarze