Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1731 RY!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731 RY pasujący przykładowo do Citroen C5 II (RC_) z silnikiem 2.0 HDi (RCRHRH) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1012
Filtr cząstek stałych 1731 RY | Przyczyny zapchanego/uszkodzonego podzespołu
O objawach świadczących o zapchanym lub uszkodzonym filtrze cząstek stałych napiszemy później, teraz zaś skupimy się na przyczynach. Otóż poniżej wypiszemy kilka możliwie występujących powodów, które doprowadzają do szybkiego zużycia DPF/FAP:
• może się okazać, że montaż filtra cząstek stałych DPF okazał się nieprawidłowy;
• być może poruszałeś się pojazdem w taki sposób, że następowało dużo wstrząsów i doszło do jakiegoś uszkodzenia mechanicznego;
• złej jakości paliwo, które może tankowałeś, a dodatkowo z niesprawdzonych stacji benzynowych;
• niedbanie o wypalanie filtra DPF/FAP;
• również zaniedbania wymiany oleju silnikowego;
• nieodpowiednie dodatki do paliwa oraz stosowanie olejów, które wzmagają powstawanie popiołu;
• równie istotna kwestia, jaką jest niekontrolowanie uszkodzonych podzespołów i niewymienianie ich.
Wszystkie te czynniki mają wpływ na pojawienie się jakichkolwiek problemów z tym podzespołem. Tak samo, jeśli wyświetli się odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka, to rozpocznij procedurę wypalania – na postoju bądź w trasie, ale doprowadź do jej końca, aby sadza w całości się wypaliła.
Jeśli nawet wypalanie DPF/FAP nie pomaga, przyjedź do nas, a my zajmiemy się Twoim filtrem cząstek stałych. Przede wszystkim zostanie on zdiagnozowany oraz zregenerowany, jeżeli będzie taka możliwość. Udrożni się ponownie i tym samym znowu będzie pracować jak na samym początku. Nawet Ty sam odczujesz różnice w komforcie jazdy.
DPF 1731 RY | Po czym poznać, że DPF jest zapchany | Objawy
Podstawowym objawem może być spadek mocy, osiągów silnika, brak możliwości swobodnego przyspieszenia, niemożliwe utrzymanie płynności jazdy, silnik zaczyna pracować w trybie awaryjnym. Objawów jest z pewnością więcej, dlatego obserwuj swój pojazd, aby możliwie szybko zareagować. Koszt regeneracji podzespołu nie jest duży, więc lepiej zainwestować w taką usługę niż w wymianę podzespołu.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – te symptomy pojawiają się w pierwszej kolejności!
Dowiedz się jakimi symptomami charakteryzuje się problem z filtrem DPF i czym mogą skutkować. ...
Najczęstsze błędy podczas eksploatacji filtra DPF – co robić, by uniknąć usterki?
Dowiedz się, jakie są najczęstsze błędy podczas eksploatacji auta z filtrem DPF, które przyczyniają się do wystąpienia jego usterki. ...
Komentarze