Filtr DPF 1731 RY

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1731 RY!

Filtr DPF 1731 RY
Filtr DPF 1731 RY

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731 RY pasujący przykładowo do Citroen C5 II (RC_) z silnikiem 2.0 HDi (RCRHRH) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1012


Filtr cząstek stałych 1731 RY | Przyczyny zapchanego/uszkodzonego podzespołu

Filtr cząstek stałych 1731 RY | Przyczyny zapchanego/uszkodzonego podzespołu
Filtr cząstek stałych 1731 RY | Przyczyny zapchanego/uszkodzonego podzespołu

 O objawach świadczących o zapchanym lub uszkodzonym filtrze cząstek stałych napiszemy później, teraz zaś skupimy się na przyczynach. Otóż poniżej wypiszemy kilka możliwie występujących powodów, które doprowadzają do szybkiego zużycia DPF/FAP:

może się okazać, że montaż filtra cząstek stałych DPF okazał się nieprawidłowy;
• być może poruszałeś się pojazdem w taki sposób, że następowało dużo wstrząsów i doszło do jakiegoś uszkodzenia mechanicznego;
• złej jakości paliwo, które może tankowałeś, a dodatkowo z niesprawdzonych stacji benzynowych;
• niedbanie o wypalanie filtra DPF/FAP;
• również zaniedbania wymiany oleju silnikowego;
• nieodpowiednie dodatki do paliwa oraz stosowanie olejów, które wzmagają powstawanie popiołu;
• równie istotna kwestia, jaką jest niekontrolowanie uszkodzonych podzespołów i niewymienianie ich.

Wszystkie te czynniki mają wpływ na pojawienie się jakichkolwiek problemów z tym podzespołem. Tak samo, jeśli wyświetli się odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka, to rozpocznij procedurę wypalania – na postoju bądź w trasie, ale doprowadź do jej końca, aby sadza w całości się wypaliła.
Jeśli nawet wypalanie DPF/FAP nie pomaga, przyjedź do nas, a my zajmiemy się Twoim filtrem cząstek stałych. Przede wszystkim zostanie on zdiagnozowany oraz zregenerowany, jeżeli będzie taka możliwość. Udrożni się ponownie i tym samym znowu będzie pracować jak na samym początku. Nawet Ty sam odczujesz różnice w komforcie jazdy.


DPF 1731 RY | Po czym poznać, że DPF jest zapchany | Objawy

Podstawowym objawem może być spadek mocy, osiągów silnika, brak możliwości swobodnego przyspieszenia, niemożliwe utrzymanie płynności jazdy, silnik zaczyna pracować w trybie awaryjnym. Objawów jest z pewnością więcej, dlatego obserwuj swój pojazd, aby możliwie szybko zareagować. Koszt regeneracji podzespołu nie jest duży, więc lepiej zainwestować w taką usługę niż w wymianę podzespołu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy