Filtr DPF 1731LZ

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 1731LZ !

 

Filtr DPF 1731LZ
Filtr DPF 1731LZ

 Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731LZ pasujący przykładowo do Citroen C4 Grand Picasso I (UA_) z silnikiem 2.0 Hdi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11137


Filtr cząstek stałych 1731LZ | DPF i FAP - regeneracja

 

Filtr cząstek stałych 1731LZ | DPF i FAP - regeneracja
Filtr cząstek stałych 1731LZ | DPF i FAP - regeneracja

Do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi umieszczono dwa rodzaje filtrów cząstek stałych: filtr DPF oraz FAP i pewnie teraz zastanawiasz się, jaka jest między nimi różnica. Zacznijmy więc od tego, że filtr „mokry” FAP znalazł swoje miejsce w pojazdach francuskich marek, jak Peugeot, Renault i Citroen. Podczas wypalania sadzy z tego rodzaju filtra, temperatura samozapłonu jest obniżona, ponieważ specjalnie dodawany płyn Eolys ma w składzie tlenek ceru, który właśnie to powoduje.

DPF zaś znajdziesz u większości pojazdów i z racji tego, że jest on suchą odmianą filtra, nie wymaga płynnych dodatków, ale już w procesie wypalania DPF z osadów, temperatura spalin musi wynosić około 600 stopni Celsjusza.

Zarówno filtr DPF, jak i filtr FAP łączy poważna wada, jaką jest skłonność do zapychania się podczas eksploatacji pojazdów. Przeprowadzenie regeneracji w serwisie będzie najlepszym rozwiązaniem, ponieważ tylko wtedy Twój DPF/FAP całkowicie zostanie udrożniony. Mycie hydrodynamiczne uwolni zapchany filtr z sadzy oraz niepalnego popiołu. Niski koszt wykonania usługi i efekty długo się utrzymują.


DPF 1731LZ | Na czym polega regeneracja aktywna filtra DPF?

Regeneracja aktywna filtra DPF polega na wypalaniu sadzy na postoju. Podwyższenie obrotów sprawia, że sterownik silnika podaje nową dawkę paliwa, która podnosi temperaturę spalin, a to umożliwia skuteczne dopalenie sadzy. Czekaj cierpliwie i nie wyłączaj silnika, gdy filtr nie został jeszcze w pełni opróżniony.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy