Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 1731QG!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731QG pasujący przykładowo do Citroen C4 I (LC_) i Peugeot 308 CC (4B_) z silnikiem 2.0 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11129
Filtr cząstek stałych 1731QG | Zapchany DPF/FAP
Zapchany DPF/FAP to bardzo częsty i właściwie nieunikniony problem wśród kierowców, ponieważ, jak wiadomo – pojazdy z silnikami wysokoprężnymi i filtrem cząstek stałych są ciężkie w eksploatacji wyłącznie w mieście.
Typowymi objawami zanieczyszczonego filtra cząstek stałych są na przykład: spadek mocy i osiągów, utrata płynności jazdy przez kierowcę, utrudniona chęć przyspieszenia jazdy, zauważalna nieprawidłowość pracy turbosprężarki. Oczywiście, żeby było jasne – w przypadku wystąpienia jakichkolwiek oznak mówiących o problemie z podzespołem, należy jak najszybciej zgłosić się do ASO.
Co, kiedy pojawi się na desce rozdzielczej Twojego pojazdu kontrolka wypalania DPF? Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, to przede wszystkim nie zignoruj tej informacji, tylko podejmij próbę wypalania DPF/FAP. Po wszystkim – dla pewności, umów się na wizytę do ASO, aby zdiagnozować stan filtra i w razie potrzeby wykonać dokładniejsze czyszczenie tego podzespołu.
DPF 1731QG | Regeneracja DPF w ASO
Wypalanie wypalaniem, ale kluczowa jest w tym przypadku odpowiednia regeneracja filtra cząstek stałych, która powinna być skuteczna i bezpieczna dla wkładu podzespołu. Nasz serwis dysponuje odpowiednim sprzętem, który służy nam do oczyszczania DPF/FAP, dlatego bez problemu możesz oddać w nasze ręce swój zanieczyszczony filtr. Za niewielki koszt zyskasz bardzo dobre i długotrwałe efekty.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze