Filtr DPF 1731Z5

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
pracownia regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1731Z5!

 

Filtr DPF 1731Z5
Filtr DPF 1731Z5

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731Z5 pasujący przykładowo do Peugeot 307 Break (3E) z silnikiem 2.0 HDI 110 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11003H


Filtr cząstek stałych 1731Z5 | DPF/FAP - czyszczenie

 

Filtr cząstek stałych 1731Z5 | DPF/FAP - czyszczenie
Filtr cząstek stałych 1731Z5 | DPF/FAP - czyszczenie

 Nowy podzespół, który stał się dodatkowym wyposażeniem układu wydechowego, a jest nim filtr cząstek stałych, ulega częstej tendencji do zapychania się. Oczywiście zanieczyszczony DPF/FAP można uratować za pomocą regeneracji, na przykład poprzez wypalanie zawartości podzespołu tudzież czyszczenia w ASO. Jednak trzeba też pamiętać, aby wybrać dobry sposób regeneracji, ponieważ nie wszystkie należą do najbezpieczniejszych i skutecznych.
Właściwie największą zmorą jest popiół, który powstaje po spaleniu sadzy i jeśli chcesz wiedzieć, jak usunąć popiół z DPF/FAP, to niestety nie pozbędziesz się go domowymi sposobami. I w tej sytuacji powinieneś zainteresować się dokładnym oczyszczeniem podzespołu za pomocą odpowiedniego detergentu oraz wody pod dostosowanym ciśnieniem. Jest to jedyna forma oczyszczania, która usuwa popiół i jest także ekologiczna. Dzięki temu Twój DPF/FAP odżyje, pojazd będzie bezproblemowo mógł poruszać się po ulicach z czystym filtrem cząstek stałych i to wszystko możesz zyskać za niewielką cenę wykonania takiej usługi!


DPF 1731Z5 | Czy jest skuteczne czyszczenie DPF bez demontażu?

Na pewno jest to wygodniejsza forma oczyszczania, ponieważ nie wymaga ona demontażu filtra z układu wydechowego, a tylko wprowadzenia specjalnego preparatu, który usunie sadzę. Jednak, czy faktycznie jest to efektywne? Nie do końca. Oczywiście pomoże to w chwilowym oczyszczeniu podzespołu, ale nieunikniona będzie w późniejszym czasie wizyta w serwisie na dokładną regenerację DPF/FAP.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy