Filtr DPF 173841

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 173841 !

Filtr DPF 173841
Filtr DPF 173841

 

Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 173841 pasujący przykładowo do Peugeot 508 I (8D_) z silnikiem 2.0 HDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1232


Filtr cząstek stałych 173841 | Wypalanie DPF – jak często?

 

Filtr cząstek stałych 173841 | Wypalanie DPF – jak często?
Filtr cząstek stałych 173841 | Wypalanie DPF – jak często?


Dlaczego obserwujesz u siebie częste wypalanie DPF? Na to pytanie zaraz otrzymasz odpowiedź, jak również na to, co ile km wypala się DPF, a dokładniej mówiąc, co ile powinien się wypalać.
Przede wszystkim, jeśli Twój filtr cząstek stałych domaga się co chwilę wypalania sadzy, może to świadczyć o jego przytkaniu, dlatego nie doprowadzaj do takich sytuacji, aby nie dopuścić do jego zużycia. Dobrze pracujący filtr cząstek stałych powinien przechodzić w stan samoregeneracji po przejechaniu od 400 do 700 kilometrów.

Najodpowiedniejszą radą dla Ciebie będzie przeprowadzenie regeneracji zanieczyszczonego podzespołu. Wiedz, że jazda na zapchanym DPF może przysporzyć Ci masę kłopotów, tak więc nie ryzykuj utratą zdrowia, zanieczyszczaniem środowiska i ogromnymi wydatkami związanymi z naprawą lub wymianą części.

Regeneracja filtra cząstek stałych metodą wodną pod ciśnieniem jest najlepszym wyborem, ponieważ pozwoli ona całkowicie oczyścić podzespół i to w bardzo atrakcyjnej i niewysokiej cenie. Czyszczenie filtra DPF przywróci mu 100-procentową sprawność, więc już nie będziesz narzekać na niski komfort jazdy.


DPF 173841 | Kilka słów o wypalaniu DPF na postoju

Wypalanie postojowe jest jedną z metod samoregeneracji filtra, natomiast nie powinno się jej praktykować za każdym razem, ponieważ po pewnym czasie zatarcie silnika będzie nieuniknione! Nowa porcja ropy podana przez ECU ma rozgrzać spaliny, które dopalą sadzę. Proces ten może trwać do kilkunastu minut.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy