Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1740 13!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1740 13 pasujący przykładowo do Citroen C5 III Break (RW_) z silnikiem 2.0 Hdi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1012
Filtr cząstek stałych 1740 13 | Dlaczego wymagana jest regeneracja podzespołu?
Skonstruowanie oraz zamontowanie filtra cząstek stałych miało na celu zwiększenie dbałości o środowisko, aby nie wydostawały się do niego szkodliwe cząstki PM. Jednakże podzespół ten jest o tyle problematyczny dla kierowców, że niektórzy podejmują się całkowitego usunięcia go z układu wydechowego, co jest procesem nielegalnym!
Podpowiemy Ci, co robić, aby przedłużyć żywotność filtra cząstek stałych DPF/FAP znajdującego się w Twoim pojeździe.
Przede wszystkim Twoim zadaniem jest właściwie użytkować pojazd i kiedy zaplanowałeś sobie dłuższą podróż, wykorzystaj to i rozgrzej dobrze silnik, bo dzięki temu możesz wypalić sadzę, która gromadzi się w filtrze. Wypalanie DPF podczas jazdy stanowi pierwszy krok do wstępnego przedłużenia jego funkcjonalności, a dodatkowo jest to najlepszy sposób na oczyszczenie wnętrza filtra bez obciążenia silnika.
Dlaczego tak istotna jest regeneracja filtra cząstek stałych? Musisz oczyszczać podzespół, aby nie doprowadzić do zniszczenia jego oraz innych elementów pojazdu. Poza tym pojazd bez sprawnego filtra DPF/FAP nie powinien być dopuszczony do ruchu. Weź pod uwagę, że koszt tej usługi nie jest wysoki, natomiast efekty są bardzo zadowalające. Jeśli masz oczyścić DPF/FAP, zaufaj doświadczonym pracownikom w serwisie, którzy zajmują się tą dziedziną od lat. Dodatkowo otrzymasz gwarancję z jej rezultatów oraz pewność, że nie dojdzie do żadnego uszkodzenia.
DPF 1740 13 | Czy dobrym pomysłem jest czyszczenie DPF Kretem?
Niestety, ale ten pomysł nie należy do rozsądnych z powodu istniejącego zagrożenia dla samego wkładu filtra cząstek stałych. Preparat typu Kret ma silnie żrące składniki, które mogłyby spowodować uszkodzenia. Pamiętaj, że jeśli przyjdziesz do nas z uszkodzonym podzespołem, to nie będzie możliwa jego regeneracja, tylko kosztowna wymiana, dlatego nie eksperymentuj!
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze