Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1740 19!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1740 19 pasujący przykładowo do Peugeot 407 (6D_) z silnikiem 2.0 HDi 135 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1012
Filtr cząstek stałych 1740 19 | DPF/FAP – wymóg regeneracji
Filtr cząstek stałych, który oficjalnie miał zostać dodatkowym wyposażeniem pojazdów z silnikiem wysokoprężnym od 2006 roku, czyli w momencie wejścia w życie normy EURO IV, namieszał trochę wśród kierowców. Z czego to wynika? Otóż filtr DPF/FAP, bo właściwie te dwa rodzaje powstały w tamtym czasie, mają skłonność do zapychania się sadzą.
Wiesz albo chociaż domyślasz się teraz, że jego praca odbywa się w naprawdę trudnych i zanieczyszczonych warunkach, stąd regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowym zadaniem każdego posiadacza pojazdów z silnikiem Diesla.
Czy każdy zaś rodzaj czyszczenia filtra DPF/FAP jest odpowiednią formą do jego zregenerowania? Nie każdy – wypalanie tego podzespołu na przykład w piecu indukcyjnym jest bardzo ryzykowne, ponieważ zbyt duże ustawienie temperatury może stopić wkład filtra. Czyszczenie ultradźwiękami też nie jest dobre, bo jeśli filtr cząstek stałych zbudowany jest z węglika krzemu, to pod wpływem fal ultradźwiękowych może dojść do jego pokruszenia. Przypominamy, że zniszczony mechanicznie podzespół nie będzie mógł być poddany regeneracji, a zanim rozpocznie się etap czyszczenia, zostanie sprawdzony za pomocą kamerki jego stan techniczny. Oczywiście w przypadku niezdiagnozowania jakichkolwiek uszkodzeń, filtr DPF/FAP zostanie wyczyszczony.
W naszym serwisie do oczyszczenia podzespołu sprawdza się metoda mycia hydrodynamicznego, czyli za pomocą wody i wysokiego ciśnienia. Dzięki temu filtr zostaje pozbawiony wszelkich nagromadzonych w nim zanieczyszczeń i tym samym przywracane mu są utracone parametry. Koszt takiej regeneracji w ASO też nie jest duży, natomiast wyniki wykonanej usługi są bardzo opłacalne i zaskakujące.
DPF 1740 19 | Regeneracja/czyszczenie DPF | Czy warto?
Patrząc na to, że pod względem prawnym usuwanie filtra cząstek stałych z układu wydechowego jest nielegalne, to warto jednak przeprowadzić fachową regenerację tego podzespołu. Tym bardziej że koszt wymiany podzespołu na nowy może być kilkakrotnie wyższy niż czyszczenie DPF/FAP, więc doprowadzenie do jego uszkodzenia nie jest dla Ciebie ani trochę opłacalne.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze