Filtr DPF 1740 19

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Pracownia regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1740 19! 

Filtr DPF 1740 19
Filtr DPF 1740 19

 

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1740 19 pasujący przykładowo do Peugeot 407 (6D_) z silnikiem 2.0 HDi 135 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1012


Filtr cząstek stałych 1740 19 | DPF/FAP – wymóg regeneracji

 

Filtr cząstek stałych 1740 19 | DPF/FAP – wymóg regeneracji
Filtr cząstek stałych 1740 19 | DPF/FAP – wymóg regeneracji


Filtr cząstek stałych, który oficjalnie miał zostać dodatkowym wyposażeniem pojazdów z silnikiem wysokoprężnym od 2006 roku, czyli w momencie wejścia w życie normy EURO IV, namieszał trochę wśród kierowców. Z czego to wynika? Otóż filtr DPF/FAP, bo właściwie te dwa rodzaje powstały w tamtym czasie, mają skłonność do zapychania się sadzą.
Wiesz albo chociaż domyślasz się teraz, że jego praca odbywa się w naprawdę trudnych i zanieczyszczonych warunkach, stąd regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowym zadaniem każdego posiadacza pojazdów z silnikiem Diesla.

Czy każdy zaś rodzaj czyszczenia filtra DPF/FAP jest odpowiednią formą do jego zregenerowania? Nie każdy – wypalanie tego podzespołu na przykład w piecu indukcyjnym jest bardzo ryzykowne, ponieważ zbyt duże ustawienie temperatury może stopić wkład filtra. Czyszczenie ultradźwiękami też nie jest dobre, bo jeśli filtr cząstek stałych zbudowany jest z węglika krzemu, to pod wpływem fal ultradźwiękowych może dojść do jego pokruszenia. Przypominamy, że zniszczony mechanicznie podzespół nie będzie mógł być poddany regeneracji, a zanim rozpocznie się etap czyszczenia, zostanie sprawdzony za pomocą kamerki jego stan techniczny. Oczywiście w przypadku niezdiagnozowania jakichkolwiek uszkodzeń, filtr DPF/FAP zostanie wyczyszczony.

W naszym serwisie do oczyszczenia podzespołu sprawdza się metoda mycia hydrodynamicznego, czyli za pomocą wody i wysokiego ciśnienia. Dzięki temu filtr zostaje pozbawiony wszelkich nagromadzonych w nim zanieczyszczeń i tym samym przywracane mu są utracone parametry. Koszt takiej regeneracji w ASO też nie jest duży, natomiast wyniki wykonanej usługi są bardzo opłacalne i zaskakujące.


DPF 1740 19 | Regeneracja/czyszczenie DPF | Czy warto?

Patrząc na to, że pod względem prawnym usuwanie filtra cząstek stałych z układu wydechowego jest nielegalne, to warto jednak przeprowadzić fachową regenerację tego podzespołu. Tym bardziej że koszt wymiany podzespołu na nowy może być kilkakrotnie wyższy niż czyszczenie DPF/FAP, więc doprowadzenie do jego uszkodzenia nie jest dla Ciebie ani trochę opłacalne.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy