Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1740 28!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1740 28 pasujący przykładowo do Citroen C5 II (RC_) z silnikiem 2.0 HDi (RCRHRH) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1012
Filtr cząstek stałych 1740 28 | Czy wypalanie sadzy może zastąpić prawdziwe oczyszczanie podzespołu?
Pojazdy posiadające filtr cząstek stałych od 2006 roku muszą być w odpowiedni sposób eksploatowane, aby nie doprowadzić do ich wczesnego zużycia. Odpowiednie użytkowanie pojazdu na pewno w tym pomoże, a także dostosowywanie się do innych zaleceń od producenta danej marki pojazdu.
Wypalanie zawartości podzespołu wymaga od nas odrobiny cierpliwości, aby do końca przeprowadzić tę procedurę. Jeśli masz warunki do wykonania regeneracji pasywnej – zrób ją, ponieważ naturalnie podczas podróży pozbędziesz się sadzy.
Niestety, ale samo wypalanie filtra cząstek stałych nie jest w stanie udrożnić w całości jego zatkanych kanalików, ponieważ pomaga ono wyłącznie w usunięciu sadzy.
W takim razie, w jaki sposób powinno się przeprowadzić regenerację DPF/FAP, aby przyniosła ona 100-procentowe efekty? Na pewno w tym celu lepiej udać się do sprawdzonego miejsca, w którym wykonuje się od lat czyszczenie tego podzespołu niż podejmować samodzielne jej próby. Po pierwsze, mógłbyś nieświadomie uszkodzić wkład filtra, a po drugie z pewnością nie okazałoby się to skuteczne. W ASO filtr cząstek stałych jest najpierw diagnozowany, a dopiero później dobierana jest metoda oczyszczania.
Jeśli zależy Ci na całkowitym oczyszczeniu podzespołu, to posłuży do tego mycie wodne pod ciśnieniem w maszynie do czyszczenia DPF. Będziesz miał zagwarantowane, że Twój filtr DPF odzyska parametry, udrożni się w całości i ponownie będzie pracować bez zarzutów jeszcze przez bardzo długi czas i to w atrakcyjnej cenie.
DPF 1740 28 | Regeneracja DPF/FAP | Na jak długo?
Jeśli zregenerowałeś swój zanieczyszczony podzespół, to teraz zadbaj o odpowiednie użytkowanie oraz nie tankuj złej jakości ropy, nie stosuj olejów silnikowych powodujących powstawanie popiołu, wypalaj DPF/FAP. Nie możemy podać Ci konkretnego czasu utrzymania się efektów regeneracji, bo wszystko zależy od Ciebie, marki pojazdu oraz stanu filtra cząstek stałych. Dodatkowo wiedz, że wypalanie sadzy nie może być jedynym sposobem oczyszczania filtra DPF/FAP.
Popularne wpisy
Zapchany filtr DPF – jak sobie z tym radzić?
Jeżeli filtr DPF w Twoim aucie jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może skutkować poważnymi, jak i kosztownymi konsekwencjami. ...
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Komentarze