Filtr DPF 1752687

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - od 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - od 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
 serwis regeneracji

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1752687!

Filtr DPF 1752687
Filtr DPF 1752687

 Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1752687 pasujący przykładowo do Ford FOCUS III z silnikiem 1.6 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1091


Filtr cząstek stałych 1752687 | Wydłuż żywotność filtra DPF/FAP dzięki czyszczeniu!

 

Filtr cząstek stałych 1752687 | Wydłuż żywotność filtra DPF/FAP dzięki czyszczeniu!
Filtr cząstek stałych 1752687 | Wydłuż żywotność filtra DPF/FAP dzięki czyszczeniu!

Z pewnością sam już na własnej skórze przekonałeś się, jak bardzo problematyczna jest eksploatacja pojazdu, który posiada w układzie wydechowym filtr cząstek stałych, a jeśli jeszcze tego nie wiesz, to życzymy Ci, abyś jak najpóźniej tego doświadczył. Chcemy podpowiedzieć Ci, jak dobrze użytkować pojazd, aby nie przysporzyć sobie problemów i nie mieć sporych wydatków.

Zacznijmy może od tego, że DPF/FAP nie jest przeznaczony wyłącznie do krótkodystansowych jazd, ponieważ sadza, która się w nim gromadzi, musi w pewnym momencie zostać wypalona. Dodatkowo nie zapominaj o prawidłowej jeździe, nie przyspieszaj jazdy, kiedy Twoja jednostka napędowa jeszcze dobrze się nie rozgrzała, nie hamuj gwałtownie z niskich obrotów, tankuj tylko dobrej jakości paliwo oraz stosuj oleje Low SAPS, unikaj czyszczenia DPF bez demontażu, bo te preparaty usuwają tylko zanieczyszczenia powierzchownie. Jeśli chodzi o ostatnią wskazówkę, to nie chodzi nam, żeby w ogóle to nie było przez Ciebie praktykowane, jednak staraj się tego unikać, bo to nie spowoduje, że nie będziesz musiał umówić się na dokładne czyszczenie podzespołu.

Najczęściej użytkownicy pojazdów z dieslem mają problem z popiołem powstającym po dopaleniu sadzy, więc chcemy dać Ci rzetelne informacje na temat, jak usunąć popiół z DPF. W tym wypadku kluczowa jest jedyna metoda regeneracji pozwalająca właśnie na usunięcie sadzy wraz z popiołem i jest to mycie hydrodynamiczne w bardzo korzystnej cenie (warto zaznaczyć). Nie zwlekaj, tylko umów się już dziś na wizytę, a nie pożałujesz!


DPF 1752687 | Jak wymusić wypalanie DPF/FAP?

Nie jest to trudne, wystarczy, że poświęcisz trochę czasu, udasz się w dłuższą podróż, na drogę, która pozwoli Ci się rozpędzić, a sadza zostanie wypalona poprzez osiągnięcie dość wysokiej temperatury spalin. Metoda skuteczna i nieobciążająca silnika jak w przypadku regeneracji aktywnej.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Popularne wpisy