Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 18160RMCE00!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18160RMCE00 pasujący przykładowo do Honda CR-V II (RD_) z silnikiem 2.2 CTDi (RD9) możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1203
Filtr cząstek stałych 18160RMCE00 | Regeneracja DPF
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co się stanie, gdy nie zregenerujesz zanieczyszczonego filtra cząstek stałych? Jeśli nie, to zaraz się dowiesz, jakie mogą być tego skutki. Otóż zapchany DPF wpływa negatywnie na pracę innych podzespołów, które znajdują się w Twoim pojeździe. Silnik bez kontroli inicjuje wypalanie DPF, które oczywiście jest nieskuteczne. Możesz uszkodzić filtr DPF, a pamiętaj, że filtr cząstek stałych DPF i cena zakupu nowego po doliczeniu robocizny, potrafi być szokująca.
Zatem miej na uwadze, że zaniedbanie tego podzespołu przyniesie Ci wiele szkód i jednocześnie wydatków. W takim razie, jak najlepiej zregenerować filtr cząstek stałych? Otóż najlepszym sposobem będzie przemycie zabrudzonego filtra pod wodą i ciśnieniem. W ten sposób podzespół zostaje udrożniony z wszelkiego rodzaju osadów i odzyskuje swój początkowy stan, a dodatkowo – nie zapłacisz dużo za taką usługę!
W ASO można wykonać także wypalanie w trybie serwisowym, które właściwie nie różni się niczym od wypalania postojowego, ponieważ ECU musi podać nową dawkę paliwa, która wspomoże wzrost temperatury spalin potrzebnej do dopalenia sadzy. Takie serwisowe wypalanie DPF a cena wykonanej usługi nie jest droga – może wynosić około 200 złotych, jednak zachęcamy do osobistego kontaktu z serwisem i dzięki temu uzyskasz potrzebne informacje.
DPF 18160RMCE00 | Ile trwa wypalanie DPF na postoju i w trakcie jazdy?
Przeprowadzając regenerację filtra cząstek stałych, musisz liczyć się z czasem, ponieważ nie ma z góry ustalonego czasu trwania wypalania sadzy. Z reguły może on wynosić od 15 do 30 minut, ale wszystko zależy od tego, jak bardzo zatkany jest filtr cząstek stałych DPF.
Popularne wpisy
Najczęstsze problemy z filtrem DPF – poznaj sposoby na ich rozwiązanie!
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) może sprawiać problemy, a najczęstszym z nich jest jego zapchanie. Dzieje się tak, gdy filtr zatrzymuje zbyt dużo sadzy i innych zanieczyszczeń, co utrudnia przepływ spalin. ...
Jakie są różnice między filtrami cząstek stałych a katalizatorami? - czy są one wyraźne?
Tak, istnieją wyraźne różnice między katalizatorem a DPF, zarówno pod względem funkcji, jak i sposobu działania: ...
Komentarze