Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - od 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie wyczyścisz zapchany DPF lub kupisz nowy filtr cząstek stałych 18303423936 !
Oferujemy:
➔ czyszczenie filtra DPF metodą hydrodynamiczną;
➔ sprzedaż nowego filtra DPF.
✔ Jeśli złożysz zamówienie do godziny 12:00, odbierzemy od Ciebie filtr DPF jeszcze tego samego dnia!
✔ Filtr DPF jest gotowy do ponownego montażu już na drugi dzień!
✔ Wraz z zakupem nowego lub zregenerowanego filtra cząstek stałych otrzymasz dwa lata gwarancji ASO Bosch Diesel Service bez limitu kilometrów!
W naszej pracowni stosujemy tylko nowoczesne technologie napraw, spełniając przy tym wszelkie standardy i wymogi związane z autoryzacją Bosch.
① Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu technicznego filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama weryfikacja jest za darmo!
② Po czyszczeniu DPF do każdej realizacji dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Informacje dodatkowe:
Filtr DPF 18303423936 pasuje do: BMW 5, BMW Touring, BMW 3X.
Numery zamienne: JMJ 1071 / BM11034
Twój filtr DPF jest zapchany i spowodował znaczne przekroczenie normy emisji spalin? Nie czekaj na mandat karny, poddaj filtr czyszczeniu już dzisiaj! W pełni sprawny filtr cząstek stałych zapewni Ci bezpieczną dla środowiska i Twojego zdrowia jazdę!
☎ Skontaktuj się z nami! Nasi specjaliści odpowiedzą na wszelkie pytania ☎
Filtr cząstek stałych 18303423936 | Jak dbać o DPF?
Każdy posiadacz samochodu z silnikiem Diesla powinien wiedzieć, że aby mógł długo cieszyć się pełną sprawnością swojego pojazdu, musi o niego odpowiednio zadać. Jednym z podzespołów, który wymaga szczególnej uwagi (z czego kierowcy niekoniecznie są zadowoleni), jest filtr cząstek stałych. Jest obowiązkowym elementem każdego samochodu, niestety w łatwy sposób można doprowadzić do jego zapchania. Żeby więc uniknąć tego typu niedogodności, należy dostosować swój styl jazdy tak, aby był optymalny dla funkcjonowania filtra DPF. W tym celu warto udać się na dłuższą przejażdżkę, aby filtr miał okazję i odpowiednie warunki do tego, by sadze znajdujące się w nim mogły się wypalić. Trzeba też pamiętać, że jazda wyłącznie po mieście nie jest dobra dla pracy filtra DPF, jak i samego silnika Diesla.
Wielu kierowców ma dylemat, czy można jeździć z zapchanym filtrem DPF, czy od razu udać się do serwisu. Jednak decydując się na jazdę z zapchanym DPF, trzeba być świadomym, że ignorowanie takiej usterki może skończyć się bardzo kosztowną naprawą, z uwagi na dużą skalę uszkodzeń spowodowaną niedrożnym filtrem.
Jeśli więc zaobserwowałeś pierwsze charakterystyczne objawy dysfunkcji DPF, zdecyduj się na czyszczenie filtra cząstek stałych.
Popularne wpisy
Problem z filtrem DPF – regenerować, czy postawić na wymianę?
Sprawdź jakie czynniki warto rozważyć, przed podjęciem decyzji o regeneracji lub wymianie filtra cząstek stałych. ...
Jakie są przyczyny zapchania filtra DPF? - sprawdź, jak uniknąć awarii
Dowiedz się, co sprzyja zapychaniu filtra cząstek stałych i jak można zminimalizować ryzyko awarii ...
Komentarze